הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חופשה בעיר או על החוף? כך תאכלו את העוגה ותשאירו אותה שלמה
עיר או חוף, מה יותר טוב? זה לא משנה, כי עם ההצעה הבאה אין צורך לבחור ואפשר ליהנות משני העולמות שמציעה ניו יורק: מלון אורבני בלב ליבה של מנהטן ואתר נופש מרגיע על המים במונטוק

למה לא לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? ההצעה הבאה מאפשרת לכם להתארח במלון Lowes Regency, שעל פארק אווניו, בין רחוב 61 לרחוב 62, במנהטן, אחרי שכבר עשיתם צ'ק אין במלון The Montauk Yacht Resort & Marina, שעל המים במונטוק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מבט על, The Montauk Yacht Resort & Marinan

ההצעה תקפה על הזמנות שמתבצעות במלון שבמונטוק וכוללת שני לילות במלון העירוני. החבילה כוללת שני משקאות ג'ין מרטיני, בגריל בר של המלון במנהטן, שתי טיסות הלוך ושוב מניו יורק למונטוק, דרך Hampton Jitney, ושני לילות במלון מונטוק.

מהמלון העירוני אפשר לצעוד ברגל לסנטרל פארק ולרוקפלר סנטר ולצאת לסיבובי קניות בחנויות היוקרה של מדיסון אווניו. האירוח במלון כולל שימוש חופשי באינטרנט האלחוטי, בחדר הכושר ובספא, כשבחדרים ממתינים מציעים וחלוקים של מותג טקסטיל ואביזרי האמבט, Frette.

המלון שעל האגם מתפרש על פני שטח של 15 אקרים וכולל בריכה מקורה ומחוממת ושתי בריכות חיצוניות, מגרשי טניס מוארים, חוף פרטי, שירותי הסעות חינם, אוכל משובח ויוקרתי שמוגש על רקע הנוף המרהיב של מימי האגם וגם סירות להשכרה. מתחם המלון מציע גם שלל אפשרויות לפעילויות סביב המים עם אפשרות לשכור את כל הציוד הדרוש, כולל גלשנים, גלשני סאפ, גלשני פאדל וכולי.

האפשרות העירונית גם יוקרתית, Loews Regency New York

מחיר החבילה, שניתן להזמין עד ה-15 באוגוסט ולממש עד ה-31 באוגוסט, מתחיל ב-1,299 דולר. לפרטים: 855.417.5267

בעיר
כתובת: Loews Regency New York Hotel, 540 Park Ave., New York
טלפון: 212.759.4100

על החוף
כתובת: Montauk Yacht Club Resort & Marina, 32 Star Island Rd., Montauk, New York
טלפון: 631.668.3100


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE