הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כישלון: הוא אחד מיעדי החופשה אליהם אתם ממש לא רוצים להגיע
אתם יכולים להיערך מראש, לתכנן ולחשוב על כל הפרטים הקטנים על מנת ליהנות מהחופשה הבאה שלכם. אך אם תתעלמו מכמה כללים החופשה שלכם עלולה להגיע למקומות מהנים פחות ואפילו מסוכנים

כשיוצאים לחופשה כדאי להיצמד להנאות מהיופי הטבעי, משלל הפעילויות והאטרקציות שמציעים ביעד בו מבקרים. למרות זאת, קורה שהחופשה נכשלת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רואים את השביל? יופי. אל תסטו ממנו

נעלי עקב: התאמת נעליים אופנתיות בטקסטורה מנומרת לכוסית מנצנצת של פינו נואר, כשמשתתפים באירוע טעימות יכולה להיות רעיון נהדר; עד שמגיע הזמן לצעוד לחדר הטעימות הבא. הכל כיף ושעשועים עד שמישהי נפצעת בקרסול והמקרה הורס את כל הערב. נעלי עקב לא רק מסוכנות לזמן הטיסה, הן גם לא חוקיות בשבילים מסוימים של כמה בתי מלון.

סלפי: לסכן את החיים בשביל צילום הסלפי המושלם יכול להיות עניין מפתה, כשחושבים על עד כמה ויראלי הפוסט הזה יכול להיות. למרות הפיתוי הבטיחות האישית חשובה יותר. לכן מומלץ להיצמד לצילומים בטוחים על חוף הים, שבטח יגרפו יותר לייקים מאשר רגל שבורה בעקבות ניסיונות צילום על צוק.

לא פח זבל: שולי הכביש הם לא פח אשפה. שמרו עליהם נקיים, בדיוק כפי שלא תרצו שיגיעו לעיר בה אתם גרים עם אריזות של מזון מהיר ופסולת וישליכו הכל בכל מקום.

שלטי אזהרה: אם אתם לא דובי גריזלי, אל תנהגו כמותם. היצמדו לסימוני שבילים ופעלו לפי שלטי הוראות ואזהרות. אין מביך יותר מאשר ללכת לאיבוד ולהמתין עד שצוות חיפוש מקומי יגיע על מנת להציל.

לעצבן את המקומיים: הפעם הכוונה היא לבעלי החיים. כל מקום בעולם הוא למעשה הבית שלנו וגם של בעלי חיים רבים. בהמשך לכך, חשוב להניח לבעלי החיות לנפשם ולא להטריד ולעצבן אותם; לא לחטוף תינוקות של כלבי ים, לא לפלוש לבתי הגידול של הלוטרות או של מינים אחרים שחיים ברחבי האזור. יש לקחת בחשבון שבחופים מסוימים קיימים חוקים נגד התנהגות בלתי הולמת כלפי בעלי חיים.

הבטיחות האישית חשובה יותר מלייקים על הסלפי באינסטוש

עלים עוקצניים ועצים רעילים: הטבע כולל מגוון הפתעות, כגון עלים קוצניים שעלולים לגרום לשריטות ולצריבות או צמחים שונים ועצים שמפרישים נוזלים רעילים שעלולים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות ואפילו לנזק קטלני. בהמשך לכך, חשוב לשים לב לצעוד בשטחי השבילים ולא לסטות מהם באופן שיפגיש עם צמחים מפוקפקים.

להדליק אש במקומות שאינם מיועדים לכך: אחת הצרות הגדולות של העונה החמה והיבשה היא התפשטות של שריפות. אם מחליטים להדליק אש על מנת ליהנות מחוויית מחנאות מסורתית, חשוב לכבות אותה כראוי. לצד זאת, כשנמצאים בשטחים עתירי עצים וצמחים חשוב להקפיד לכבות סיגריות במאפרה ולא להשליך אותם אל עבר הארץ, גם אם נראה שאין על פני הקרקע צמח דליק.

עצות כאלה ונוספות יכולות לסייע להפיק את המרב מהחופשה הבאה ולשמור שלא תסתיים בכישלון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE