הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מראדונה יגיע שוב לביקור? עימות משפטי של מראדונה עם אשתו לשעבר יוכרע במיאמי
את הביקור שלו במונדיאל 1994 כדורגלן העבר האגדי של ארגנטינה ירצה לשכוח אבל הוא ככל הנראה ישמח להגיע שוב לארה"ב, הפעם כדי לפתור סכסוך משפטי עם אשתו לשעבר שהוא טוען כי גנבה ממנו מיליוני דולרים כדי לקנות נכסי נדל"ן בפלורידה

כמו כל דבר אחר בחייו של גאון הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה, גם חיי הנישואין של הארגנטינאי חם המזג לא ממש הלכו לפי הספר. מראדונה היה נשוי לקלאודיה וילאפראן בין השנים 1989-2003 ולאחר שהתגרשו גילה לטענתו כי וילאפראן, שניהלה את כל העניינים הכספיים האישיים של מראדונה ושל משפחתם, מעלה בכסף שהיה שייך לו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מראדונה בפוזה מוכרת מהמונדיאל האחרון ברוסיה. גם שם המשיך לייצר כותרות (צילום: Goal.com)


פרטי המעילה התגלו למראדונה רק ב-2014 לאחר מעבר על ספרי חשבונות ישנים. הטענה נגד וילאפראן היא שהיא מעלה בכספו של מראדונה והשתמשה בו כדי לקנות שישה בתי דירות בדרום פלורידה והסתירה זאת באמצעות השקעות נדל"ן שעשתה במיאמי ביץ', הלנדייל ומקומות נוספים.

התובעים מהצד של מראדונה טוענים כי עד לשנת 2014 לא היה ידוע להם דבר העבירה שבוצעה לכאורה אך הזמן שעבר מאז שהזוג התגרש ב-2003 הוא ארוך מדי למערכת החוק בארגנטינה, שם חל חוק התיישנות על המקרה. זו הסיבה שהמקרה צפוי להגיע לדיון בארה"ב בה יכול מראדונה להגיש את התביעה, גם כי העבירות בוצעו בפלורידה.


הזוג מראדונה בימים שמחים יותר. רק אחד מהם יחייך לאחר המשפט (צילום: גטי אימג'ס)


עורכי דינה של וילאפראן, שמכחישה כל קשר לגניבה ניסו לטעון כי מקומה של התביעה בארגנטינה אך בית המשפט המחוזי השלישי לערעורים דחה את הערעור וקבע היום (רביעי) כי מראדונה יוכל להגיש את התביעה בארה"ב. התביעה שהוקפאה עד למתן ההחלטה בערעור תחזור לבית המשפט במיאמי וככל הנראה גם מראדונה בעצמו יחזור לבקר בפלורידה. משעמם בטוח לא יהיה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE