הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון תחל לספק משלוחים לרכב מסניפי הול פודס
במלאת שנה לרכישת רשת המזון הבריא על ידי ענקית הקמעונאות המקוונת, השירות החדש יאפשר ללקוחות להזמין מוצרים באפליקציה ולאספם מבלי לצאת מהרכב

ענקית המכירות אמאזון תחל להציע למנויי שירות הפריים שלה שירות משלוחים לרכב מסניפי הול פודס. לקוחות יוכלו מעתה להזמין מוצרים טריים כמו חלב, ביצים ושאר מוצרי מכולת דרך אפליקציית Prime Now, להמתין להם באזורים ייעודיים מחוץ לסניפים ועובדי הרשת יביאו אותם לרכבם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



שירות אספקת המוצרים לרכב הורחב לאחרונה על ידי רשתות ענק דוגמת וולמארט וקרוגר כאמצעי להפיכת הקניות לנוחות יותר ולקדם מכירות. בוולמארט, מתחרתה העיקרית של אמאזון, השירות נחשב למקדם מרכזי של הגידול במכירות און ליין.

ההודעה של הול פודס נמסרה מעט יותר משנה לאחר השלמת רכישת הרשת על ידי אמאזון תמורת כ-14 מיליארד דולר, במהלך שחיזק מאוד את רשת הבריאות שידעה קודם לכן אובדן הכנסות וירידה במכירות. מאז הרכישה רוב שיתופי הפעולה בין הרשתות כללו הטבות למנויי שירות אמאזון פריים שעולה כ-120 דולר בשנה, דוגמת הנחות מיוחדות בהול פודס או קניות ומשלוח מהיר.

השירות החדש יוצע החל מהיום (רביעי) בסניפי הול פודס בסקרמנטו, קליפורניה ווירגי'ניה ביץ', וירג'יניה ויורחב בהמשך השנה לסניפים נוספים. עבור הזמנות מעל 35 דולר השירות יוצע חינם אם האיסוף יתבצע בתוך שעה, ובתשלום אם מעוניינים באיסוף תוך 30 דקות או פחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE