הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם אתם מעצבנים את המטיילים והמקומיים כשאתם מגיעים לחופשה? בדקו את עצמכם
הרעש שאתם מקימים וחוסר הרגישות שלכם לענייני תרבות מקומית יכולים להרגיז מטיילים אחרים וגם את המקומיים. הכתבה הבאה מציעה לבדוק אם אתם לא מבלים את החופשה בלהרוס את הכיף של אחרים

מדוע המטיילים האחרים והמקומיים עלולים לשנוא אתכם כשאתם מגיעים לחופשה? יש מספר סיבות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקום ראשון בלהרגיז: המטייל המרעיש

אתם מרעישים יתר על המידה; אתם צמודים לסמארטפון שלכם; אתם לא רגישים לענייני תרבות מקומית; אתם לוקחים אתכם יותר מדי מטען; ויש לכם אובססיה לצילומי סלפי. התנהגויות כאלה עלולות להרגיז את המקומיים וגם כמה מהתיירים האחרים שמסביב.

מסקר אינטרנטי שערכה חברת תיירות בינלאומית עולה, כי נוסעים שמרעישים יתר על המידה נבחרו כשנואים ביותר על מטיילים אחרים. כך השיבו 10,384 אנשים מרחבי העולם.

שאר ההתנהגויות המרגיזות זכו ליותר סובלנות מקרב התיירים שמסביב. כך, למשל, מי שמצלמים סלפי באובססיביות הרגיזו רק 12 אחוז מהמשיבים האסיאתיים, לעומת 31 אחוז מהמשיבים האוסטרלים.

נוסעים מסינגפור, למשל, מצאו את חוסר הרגישות לענייני תרבות מקומית כמרגיז ביותר, כש-63 אחוז מהמשיבים הגיבו על כך. זאת, בהשוואה ל-54 אחוז מהנוסעים הבריטים ו-41 אחוז מהאמריקנים.

אם חוזרים אל המטיילים והסמארטפונים שלהם, צריך לשאול: כמה זמן מהחופשה הם מבלים במשלוח הודעות טקסט ופרסום פוסטים? יש תשובות.

אובססיה לצילומי סלפי יכולה להרגיז את המטיילים שסביבכם

אמריקנים שמטיילים לבד מבלים 62 דקות מדי יום עם הטלפון שלהם. נתון זה אינו עולה בקנה אחד עם המגמה הרווחת בעולם. מטיילים ממדינות אחרות בעולם מבלים כשעתיים ביום עם המכשירים.

למעשה, לא משנה מי מוצא את מה מעצבן, הסקר האמור הוא סיבה טובה עבור כל המטיילים לבדוק את עצמם כשהם יוצאים לגלות את העולם, ולוודא שהם לא מבלים את החופשה בלהרוס את הכיף של מישהו אחר.

בסקר, שנערך בין ה-19 ל-26 בחודש יוני, השתתפו 10,384 אנשים שיצאו לחופשה לפחות פעם אחת בשנה האחרונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE