הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן קינגסלי עושה אייכמן: הסרט Operation Finale עוקב אחר ציידי הנאצים שיצאו ללכוד אותו
סיפורו של קצין האס אס היחיד שנתפש, הועמד לדין והוצא להורג בידי מדינת ישראל עולה על המסך הגדול וצפוי למשוך צופים רבים אל בתי הקולנוע, משום הבחירה בבן קינגסלי לגלם את אייכמן

הסיפור ההיסטורי של אדולף אייכמן, Operation Finale, צפוי להגיע אל בתי הקולנוע ב-29 באוגוסט. הליהוק של בן קינגסלי לתפקיד קצין האס אס היחיד שנתפש, הועמד לדין והוצא להורג בידי מדינת ישראל, צפוי לגרור אל הסרט הזה צופים רבים, לא רק ישראלים או יהודים.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד הצילומים המפורסמים ממשפט אייכמן בישראל. מתוך הסרט בכיכובו של בן קינגסלי

חמש עשרה שנה לאחר תום מלחמת העולם השנייה, בהתבסס על עדויות בלתי ניתנות לערעור, נסע צוות סודי ביותר של סוכנים ישראליים ארגנטינה. שם הסתתר אייכמן, יחד עם בני משפחתו, תחת הכינוי ריקרדו קלמנט. הסוכנים הישראליים צולחים את מבצע החטיפה המסוכן ביותר שבסיומו הם מבריחים את אייכמן מארגנטינה, על מנת להעמידו לדין במדינת ישראל. כל זאת, בשעה שאייכמן נרדף על ידי כוחות הימין במדינה ונאלץ להתמודד עם מצב אינטנסיבי של מרדפים וסכנות שמציבות אותו בין חיים למוות.

העלילה עוקבת אחר הסוכנים הישראליים בדרכם ללכוד את אייכמן

הסרט, שביים כריס וויז וכתב מת'יו אורטון, נע בין מוטיבים של דרמה, מתח והיסטוריה, כשהוא עוקב אחר קורותיהם של ציידי הנאצים, שנשלחו למצוא ולהבריח את קצין האס אס לשעבר, אייכמן, בשנת 1960.

לצדו של קינגסלי, מככבים גם אוסקר אייזק, ליאור רז, היילי לו ריצ'רדסון, מלאני לורן וניק קרול. קבלו הצצה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE