הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסערה הבאה? אושרה עצרת השנאה בוושינגטון די.סי
כשנה לאחר רצח הצעירה הת'ר האייר ומותם של שני שוטרים במהלך אירועי שארלוטסוויל, ביום ראשון תתקיים צעדת מחאה של פעילי "חסידי העליונות הלבנה". מחאת נגד גם אושרה, והרשויות חוששות מהתפרעויות אלימות. מושל וירג'יניה נאלץ להכריז על מצב חירום במדינה

ג'ייסון קסלר, "חסיד העליונות הלבנה" כפי שהוא מכנה את עצמו, קיבל היום (חמישי) את האישורים הנדרשים לערוך צעדת מחאה ביום ראשון הקרוב בבירת ארצות הברית, וושינגטון די. סי. פקידי שירות הפארקים הלאומים (NPS) הם אלו שאחראים על מתן האישור, וזאת מכיוון שמדובר בשטח הנמצא בתחום השיפוט של שירות זה. האישור ניתן גם לקסלר וגם למחאת הנגד. כזכור, שתי מחנות אלו ערכו אשתקד מצעד דומה בעיר שארלוטסוויל, אך אירוע זה הסתיים בדריסתה למוות של הת'ר האייר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההפגנה אשתקד (צילום: Shutterstock)


קסלר הגיש את הבקשה כבר בחודש מאי האחרון ובו הדרישה לערוך את הצעדה בפארק לאפייט, הממוקם מול הבית הלבן. מוקדם יותר השבוע הכריז מושל מדינת וירג'יניה, ראלף נורת'אם, על מצב חירום במדינה כהכנת לעימותים הצפויים. באירוע אשתקד נהרגו גם שני שוטרים לאחר שמסוקם התרסק בסמוך לעיר שארלוטסוויל. בעקבות המהומות, השניים הוזעקו לאוויר כדי לנסות ולשלוט באירועים הקשים.


ההפגנה אשתקד (צילום: Shutterstock)


רבים יזכרו את ההתבטאות האומללה של הנשיא טראמפ אשתקד, אז אמר כי ישנם "אנשים טובים מאוד" בשני הצדדים, חרף העובדה כי מפגינים רבים מהמחנה של קסלר הציגו סמלים ברורים של תנועת הנאציזם ושרו שירים כגון "יהודים לא יחליפו אותנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE