הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שני הילדים שנעדרו מיום רביעי אותרו בסניף של סטארבאקס
חשש לדרמת נעדרים נוספת הוסר: ללה וושינגטון בת ה-12 ואנדרו הילארד בן ה-9 אותרו ע"י עובדים בסניף במנהטן כאשר הם ישנים על אחד הספסלים, הודעה נמסרה מיד למשטרה ולאמם של הילדים

בזמן שפרשת היעלמותה של מולי טיבטס עדיין מטרידה את האומה האמריקאית, סיפור אחר של נעדרים זכה לסוף טוב כאשר שני אחים, ללה וושינגטון בת ה-12 ואנדרו הילארד בן ה-9 שנעדרו מאז רביעי בבוקר בניו יורק, נמצאו בריאים ושלמים בסניף של סטראבאקס במנהטן. שניים מהעובדים בסניף חשדו כי מדובר בילדים נעדרים ואחד מהם חיפש בגוגל ואכן מצא אישור לכך והתקשר מיידית למשטרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנדרו הילארד וללה וושינגטון. סוף טוב (צילום: משטרת ניו יורק)


הודעה נמסרה מיידית גם לאמם של שני הילדים שנלקחו לבית החולים לצורך אבחנה בלבד. סיבת היעלמותם של השניים עדיין לא ידועה וגם לא ברור מה עבר על הילדים בזמן שנעדרו. השניים יצאו מביתם ברח' אמבוי (Amboy) בשכונת בראונסוויל ברביעי כדי לאכול ארוחת בוקר בפעילות תוכנית מזון שהתקיימה ממש סמוך לשם.


סניף סטארבאקס בו נמצאו הילדים התשושים ישנים על אחד הספסלים


לפי עדות של מנהל התוכנית, הילדים לא נכנסו למקום כדי לקחת חלק בארוחת הבוקר והצהריים כהרגלם אלא רק עמדו בחוץ ומאז בעצם נעלמו עקבותיהם. לפני שהם נמצאו פרסמה אמם של הילדים תחינה לכך שיחזרו הביתה בשלום: "תחזרו הביתה לאמא, אני לא זזה מכאן עד שתגיעו". הדבר המפתיע ביותר הוא שהסניף של סטארבאקס הממוקם ברחוב 49 נמצא במרחק נסיעה של 15 מייל מביתם של השניים ולא ברור כיצד הם הגיעו לשם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE