הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערוץ טלוויזיה רכש את בית "משפחת בריידי" בעבור 3.5 מיליון דולר
8 הצעות רשמיות הוגשו בעבור הבית המפורסם בצפון מחוז לוס אנג'לס, אך ערוץ HGTV הכניס את היד עמוק לכיס והציע מחיר כמעט כפול מהמבוקש. בין המאוכזבים שהצעתם נדחתה: הזמר לאנס באס, שאמר שהוא "שבור לב" בעקבות כך. הבית נרכש במקור בעבור כ-60 אלף דולר

פחות מחודש לאחר שהוצע למכירה, השבוע הצליח ערוץ טלוויזיה לרכוש את הבית המיתולוגי ששימש לצילומי חוץ בסדרה "משפחת בריידי" בעבור 3.5 מיליון דולר, כמעט כפול מהמחיר שדרשו עליו. הבית קיבל 8 הצעות רציניות, כך על פי ארני קרסוול, סוכן הנדל"ן המטפל בעסקה. ערוץ הטלוויזיה HGTV רכש את הבית, הממוקם בשכונת סטודיו סיטי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית "משפחת בריידי" בסטודיו סיטי


אחד משבעת המאוכזבים שלא הצליחו לרכוש את הבית הוא לא אחר מאשר הזמר לאנס באס, שאמר השבוע שהוא "שבור לב" מכך שלא הצליח לרכוש את הבית. "כל מי שהגיש הצעה ביקש לשמר את הבית מבחוץ, אך לערוך שיפוצים נרחבים מבפנים", אמר קרסוול. כעת מתבררות התוכניות של ערוץ HGTV, וזאת לאחר שגורם בערוץ התבטא בנושא השבוע: "הרשת מתכוונת לשחזר את הבית לימיו הטובים בשנות ה-70", אמר הגורם. 

מבפנים, הבית שונה מאוד ממה שראו צופי הסדרה בטלוויזיה. ישנם שני חדרי שינה ושלושה שירותים המשתרעים על פני 2,500 רגל רבוע. הבית נרכש בשנת 1973 ע"י בני הזוג ג'ורג' ו-וויולט מקאליסטר בעבור 61 אלף דולר. הילדים של בני הזוג הם אלו שמכרו את הנכס המבוקש לערוץ הטלוויזיה. כזכור, הסדרה המקורית שודרה עד שנת 1974, אך זכתה לפופולאריות מחודשת בשנות ה-90. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE