הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תייר בריטי חגג בכבישי דובאי עם למבורגיני שכורה, שוטרי התנועה פחות התרשמו
הספק לא רע לתייר שצפצף על כל חוק תנועה אפשרי במהלך חופשה בדובאי ודהר עם הלמבורגיני כאילו היה מטוס. הדבר המדהים הוא שייתכן והוא יצליח לחמוק מזה ללא עונש ולא יצטרך לשלם את הסכום העצום

לשכור למבורגיני מדגם הורקאן בחופשה זה לא עסק זול, לצבור דו"חות בסך 45 אלף דולר עם הלמבורגיני, זה כבר מתקרב לחופשה הכי יקרה בהיסטוריה. זה מה שעשה תייר בריטי בחופשה שהחליט ליהנות עם רכב הספורט המפואר בכבישי דובאי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למבורגיני הורקאן. קשה שלא לצבור מהירות עם רכב כזה אבל כנראה שהבריטי הגזים קצת יותר מדי... (צילום: למבורגיני)


אז איך מגיעים לסכום כזה מפלצתי בלילה אחד? בטווח זמן של שלוש וחצי שעות, התייר הפעיל כל אחת ממצלמות המהירות הרבות המפוזרות לאורך כביש שייח' זיאד, כביש באורך 347 מייל, הארוך ביותר באיחוד האמירויות. מהירות השיא אליה הגיע התייר נרשמה על 150 מייל, הרבה מעל המהירות המותרת ממנה הנהג הפרוע כנראה בחר להתעלם במכוון.

בסוכנות השכרת הרכב לא כל כך יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה היוצרת בלבול מסוים מכיוון שהדו"חות רשומים על שמם והם חוששים לקחת את הרכב בחזרה מן התייר: "אין לנו כסף לשלם את הקנסות במידה והרכב יוחרם. כרגע הוא עדיין ברשות התייר, חונה במלון שלו. זו אשמתו והוא צריך לשלם את הקנסות".

הסיטואציה המוזרה הזו עלולה להסתיים בכך שהתייר יחזור לארצו מבלי לשלם את הסכום שצבר בדו"חות במידה ויצהיר בשגרירות הבריטית על אובדן הדרכון, שבפועל מוחזק ע"י סוכנות הרכב, ובכך יצליח להתחמק מעונש, דבר ממנו חוששים אנשי הסוכנות. בינתיים ההגה עדיין בידיים של התייר הבריטי, הפלאשים של מצלמות המהירות מוכנים ומי יודע היכן הסיפור הזה ייעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE