הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהל ה-TSA מרגיע: לא נוטשים את שדות התעופה הקטנים
בהלה קלה נוצרה בעקבות הדיווחים על כך שמנהל הבטיחות בתעבורה, הגוף האחראי על כך שאיש לא יעלה על מטוס כאשר ברשותו דבר אסור, התריע שעדיף לו מבחינה תקציבית לוותר על אבטחת שדות התעופה הקטנים של ארה"ב. המנהל: "אנחנו לא עושים את זה, פשוטו כמשמעו"

לפני כעשרה ימים פורסם כי מנהל הבטיחות בתעבורה (TSA) שוקל לבטל את הבדיוק הביטחוני ב-150 שדות תעופה קטנים ברחבי המדינה, אך השבוע אישר מנהל ה-TSA כי אין כל כוונה לעשות זאת, חרף העובדה כי העלות המוערכת של הפעלת מנגנוני הביטחון היא כ-115 מיליון דולר בשנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובדי ה-TSA בפעולה (צילום: AP)


"אנחנו לא עושים את זה, פשוטו כמשמעו", אמר דיויד פקוסקה, מנהל ה-TSA. "בחנו את האפשרות והחלטנו שזה לא שווה בעבורנו, ולכן הורדנו את הנושא מסדר היום", הוא אמר.

פקוסקה אף סיפר כי המנהל בחן את הרעיון לוותר על האבטחה של מטוסים בעלי 60 מושבים או פחות, דבר שהיה גורם להעברתם של 1,300 משוטרי המנהל לשדות תעופה גדולים יותר. עם זאת, הסיכון בכך היה גדול מדי בעבור המדינה. "הדיווח מלפני עשרה ימים גרם לפאניקה גדולה אצל הרבה אנשים, אבל זה היה דבר שגרתי כחלק מבחינת התקציב שלנו", הוא אמר.

כזכור, ה-TSA הינו אחראי על הביטחון בכל שדות התעופה בארה"ב. כ-60 אלף אנשים מועסקים ע"י המנהל ותקציבו השנתי כ-7.6 מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE