הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל מי שנוסע לבאחה עושה את זה: מה אתכם, כבר ליטפתם לוויתן אפור?
ההצעה הבאה כוללת טיול בן שישה ימים אל שמורות לוויתנים בחצי האי באחה במקסיקו. שם תצאו למסעות קצרים על מנת להיפגש עם לוויתנים בגובה העיניים

רק אם תקפצו למים ותשחו לצדם תגיעו קרוב יותר מאשר מי שיוצאים לשיט צפייה בלוויתנים האפורים של באחה, שבמקסיקו. ההצעה הבאה מאפשרת לכם ליהנות ממפגש בגובה העיניים עם הליוויתנים, שחיים באוקיאנוס השקט, במסגרת טיול בן שישה ימים, המוצע על ידי Natural Habitat Adventures.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר ליטפתם לוויתן אפור?

נקודות השיא של הטיול מורכבות משישה מסלולים שיט נפרדים, שכל אחד מהם לוקח אל מסע בפני עצמו, אל אזורי האוקיאנוס המוגנים של הלגונה San Ignacio, שעל חצי האי באחה. שם נמצא שטח הרבייה הוותיק של הלוויתנים.

הטיול כולל גם ביקור במדבר Vizcaino, בשמורה הביו-ספרית של האו"ם.

המשתתפים יתארחו באחד מעשרה בתי קבאנה פשוטים, בעלי גג העשוי סכך, בקצה הלגונה. המחיר הוא 3,595 דולר לאדם בחדר זוגי והוא כולל אירוח, ארוחות, פעילויות, דמי כניסה לאתרים, היתרים ושירות. עלויות טיסות בינלאומיות אינן כלולות במחיר. המחיר ליחיד הוא 4,270 דולר.

שטים עם לוויתנים בבאחה, מקסיקו

מספר המשתתפים בטיולים שמציעה החברה מוגבל ל-18 אנשים. על מנת להשתתף בטיול שיוצא בין ב-9, ב-15, ב-21 וב-27 בפברואר מומלץ להזמין כבר כעת או מוקדם ככל שניתן. טיול נוסף יוצא ב-1 באפריל.

לפרטים: 800.543.8917

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE