הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רק" 3.1 מיליון דולר, זה מה שצריך כדי להיחשב עשיר במיאמי
חברת התיווך הענקית צ'ארלס שוואב (Charles Schwab) ערכה מחקר שבדק מהו הסכום הדרוש כדי להיחשב "עשיר" בדרום פלורידה וגילתה כי הוא עלה במיליון דולר מ-2017

אם תהיתם מה או כמה צריך כדי להיות עשיר, במיאמי יש מי שדואג שזה יהיה ברור ושהתשובה תהיה במספרים. מחקר המתפרסם מדי שנה ע"י חברת התיווך הענקית צ'ארלס שוואב (Charles Schwab) בודק כיצד תושבי אזור פורט לודרדייל - ווסט פאלם ביץ' במיאמי מגדירים מיהו אדם עשיר וכמה כסף צריך כדי להיחשב ככזה ולפי התשובות השונות קובע את הרף החדש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה צריך להיות כדי לקנות את הבית הזה במיאמי? "עשיר" פלוס (צילום: Miami real estate)


ב-2017 הממוצע שחושב מתשובותיהם של כ-500 תושבים שהיוו את המדגם לביצוע המחקר, עמד על 2.1 מיליון דולר. שנה עברה וכנראה שבאזור דרום פלורידה חשים כי היום צריך הרבה יותר כסף והממוצע עלה בשנה אחת בלבד בלא פחות ממיליון והגיע ל-3.1 מיליון דולר. הרף החדש מציב את מיאמי הרבה מעל הנתון המתייחס לכלל ארה"ב שעומד על 2.4 מיליון דולר.

מלבד הממוצע הכספי המחקר בדק כאמור גם כיצד תושבי האזור מגדירים אדם עשיר כאשר בין התשובות היו: "הרבה כסף בבנק", "הנאה מחוויות החיים", "היכולת להרשות לעצמנו כל מה שאנחנו רוצים" ויש גם כאלה שבחרו בכיוון קצת שונה: "שקט נפשי וחיים נטולי לחץ".

מעבר להגדרה מיהו עשיר ומי לא, המחקר בדק מגוון שאלות נוספות כאשר הציב בפני הנחקרים את סוגיית הביטחון הכלכלי ומצא כי רק 42% מהם חשים כי להם ביטחון כזה והשאר מתארים את חייהם ככאלה הנעים "ממשכורת למשכורת" כאשר בקטגוריה הזו הנתונים שווים לאלה של כלל ארה"ב.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE