הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן 8 שפך אצטון על בן 7 והצית אותו באש
מקרה אלימות מזעזע בין ילדים במיזורי, הילד הנפגע סובל מכוויות חמורות בפנים ובפלג הגוף העליון וייתכן כי יזדקק להשתלות עור

בדרך כלל כאשר ילדים בגילאי 7 ו-8 רבים הם יכולים להרביץ, אולי לזרוק דברים אחד על השני אבל את מה שקרה בעיר אינדפנדנס במיזורי ספק אם מישהו יכול היה לחזות. ג'וליאן סאנדלין בן ה-7 שיחק עם חברו בן ה-8 מחוץ לבניין בו שניהם מתגוררים כאשר השניים החלו להתקוטט. לפתע שלף חברו של סאנדלין חומר דליק, אצטון המיועד להסרת לק מהציפורניים, שפך עליו והצית אותו באש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אצטון להסרת לק מהציפורניים, חומר דליק מאוד (nailsuperstore)


הנזק לסאנדלין היה חמור מאוד והוא סובל מכוויות חמורות בפנים ובפלג הגוף העליון. בן ה-7 הובהל מיד לאחר האירוע לבית החולים שם עבר ניתוח בניסיון להציל את העור בפניו ובזרועותיו. סאנדלין סובל גם מפגיעה באיברים הפנימיים וייתכן כי יזדקק להשתלות עור בעקבות הכוויות הקשות שלו כאשר קיים גם סיכון לצניחת ריאות.

"זהו תהליך מאוד כואב עבורו", אמרה אשלי ליונס, אמו של סאנדלין, "יש הרבה חרדה, הרבה בלבול והרבה כעס. הוא מנסה להתמודד עם זה בדרך הטובה ביותר שהוא יכול, אבל הוא רק בן 7".

הרופאים אמרו לאמא של סאנדלין כי ישנה פגיעה בפיגמנט העור וככל הנראה יעברו כמה שנים טובות עד שהעור יגדל בחזרה. אשלי ליונס אף פתחה עמוד באתר GoFundMe במטרה לחסוך כסף כדי לממן את הטיפולים הנחוצים לבנה ולעזוב את מתחם הדירות בו הם מתגוררים, מתחם ידוע לשמצה בו היא טוענת שיש אחוזי פשיעה גבוהים.


סאנדלין ואמו, אשלי ליונס (צילום מתוך עמוד ה-GoFundMe)


השוטרים באזור לא מסכימים עם ליונס וטוענים כי זו תקרית בודדה וכי השוטרים הנמצאים באזור דיווחו על ירידה משמעותית במקרי הפשיעה במתחם הדירות הות'ורן פלייס כאשר במקביל השוטרים הודיעו על פתיחת חקירה מסודרת בעניין. מנהלי מתחם הדירות טענו כי כלל לא ידעו על האירוע החמור ושמעו עליו רק לאחר שיצא לתקשורת.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE