הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוצחים בשמחה: בקומדיה שתסגור לכם את הקיץ בני אדם חיים בדו-קיום עם בובות
מליסה מק'ארתי עוזרת לחוקר במשטרת הבובות למצוא רוצח סדרתי, בעולם בו בובות נחשבות לנחותות ונרצחות בזו אחר זו. השניים יוצאים לפתור את התעלומה ולהציל את אהובתו של החוקר

ב-24 באוגוסט, יגיע לאקרנים הסרט, The Happytime Murders, בכיכובה של מליסה מק'ארתי. הסרט עוקב אחר שרשרת מקרי רצח של בובות. כן, בובות בסגנון המוכר לכולנו מהסדרה האייקונית, החבובות, נרצחות. יחד עם חוקר המשטרה של הבובות, פיל פיליפס, יוצאת החוקרת, קוני אדוארדס, אותה מגלגמת מק'ארתי, לפתור את תעלומת הרציחות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ככה זה נראה בעולם בו בובות ובני אדם חיים בדו-קיום

בעולם בו בובות חיות בדו-קיום עם בני אדם, משתפים שני החוקרים פעולה על מנת לחשוף מי מרשה לעצמו להתייחס אל הבובות כאל נחותות מבני האדם ולרצוח אותן. השניים מנסים לאתר את הפסיכופת המחריד, שרצח את אחיו של פיל וכעת צפוי לפגוע גם בכוכבי הסדרה המפורסמת משנות ה-80, The Happytime Gang. בין כוכבי הסדרה נמצאת גם אהובתו לשעבר של פיל, ג'ני, אותה מגלמת אליזבת' באנקס, שצפויה להיות הנרצחת הבאה בתור.

הזמן הולך ואוזל, כשפיל ואדוארדס נדרשים לפתור את תעלומת הרציחות. כל העניין מטורף לחלוטין, אך עם באנקס ומיה רודולף שלוקחות חלק בעלילה, מדובר בקומדיה נהדרת שמגיעה לקראת סוף עונת הקיץ.  

רעיון מטורף בקומדיה של סוף הקיץ, The Happytime Murders

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE