הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבקר עיריית ניו יורק: אחוז האבטלה בעיר הוא הנמוך ביותר מאז ומעולם
משרד מבקר העיר פרסם היום את הדו"ח הכלכלי שלו ובו החדשות הנהדרות בעבור תושבי התפוח הגדול. בקווינס אחוז האבטלה הוא הנמוך ביותר, אך גם הגבוה ביותר (5.3% בברונקס) הינו שיא חיובי חדש. חדשות מעולות נוספות: כמחצית מן המשרות שנוספו הן בעלי משכורת גבוהה מהממוצע

הכלכלה החזקה בארה"ב כולה מגיעה לשיאים חדשים, וכעת הבשורה המשמחת מחלחלת גם לערים עצמן. משרד מבקר העיר בניו יורק פרסם היום (ב') את הנתונים של החודשים הראשונים של השנה, ובה אחוז האבטלה הגיע לשיאו הנמוך ביותר מאז ומעולם, 4.2%.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניו יורק, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


התוצר מקומי גולמי בעיר גדל ב-2.7% במהלך החודשים אפריל-יוני ו-13,800 משרות חדשות נוספו במהלך התקופה. כמחצית מן המשרות הן בתעשיות שבהן משלמים מעל לממוצע בשוק, כך שמדובר בתוספת הגדולה ביותר של משרות יקרות-ערך.

כאשר מביטים על אחוז האבטלה בכל רובע, ניתן לראות כי הנמוך ביותר נמצא בקווינס (3.4%) ואילו הגבוה ביותר נמצא ברובע הברונקס (5.3%). חשוב לציין, מדובר במספר הנמוך (והטוב) ביותר שנרשם בכל אחד מהרובעים. במנהטן נרשם אחוז אבטלה של 3.5%, בסטטן איילנד 3.9% ובברוקלין 4% בלבד. 

גם במספר התושבים המועסקים נרשם שיא חדש כאשר נספרו 4,049,200 בעלי משרות בעיר. חרף המגמה החיובית, מבקר העיר מספר כי "ישנו סיכון מסוים בהמשך התרחבות הכלכלה. החוב הלאומי גדל וישנה הסכנה של מלחמת סחר, ולכן חשוב להתכונן לעתיד בצורה טובה", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE