הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת "הום דיפו" הפתיעה את כלכלני וול סטריט עם ביצועי הרבעון
היום פרסמה הרשת את הדו"ח הרבעוני ובו העלייה של כמעט 9% במכירות, בניגוד לכל התחזיות. רק לפני כמה חודשים האשים מנכ"ל החברה את מזג האוויר בקצב מכירות האיטי. גם המתחרה הגדולה שלה, רשת Lowe's, צפויה לרשום רבעון מרשים כאשר הדו"ח שלה יפורסם בהמשך החודש. מומחים מסבירים כי שתי הרשתות הפכו לחסינות מפני אמזון

רשת הום דיפו פרסמה היום (ג') את הדו"ח של הרבעון השני של השנה ובו הבשורות הנהדרות בעבור משקיעיה: החברה רשמה מכירות בגובה 30.5 מיליארד דולר, עלייה של 8.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כלכלנים מסבירים כי מדובר בגידול מדהים, שכן רוב החברות בגודלה של הום דיפו מתקשות להתמודד מול ענקיות האינטרנט כמו אמזון ו-וולמארט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת הום דיפו (צילום: Shutterstock)


בעקבות הרבעון המוצלח, ראשי החברה אף שיפרו במעט את התחזית השנתית שלהם. רק לפני מספר חודשים אמר קרג מינר, מנכ"ל הרשת, כי השלג הוא "הסיבה העיקרית לקצב המכירות הקטן של האביב". היום הוא נשמע אחרת לגמרי כאשר אמר, "אנחנו מאוד שמחים עם השיאים שנקבעו במכירות וברווחים במהלך הרבעון השני", הוא אמר.

מומחים מסבירים כי הום דיפו, בדומה למתחרה הגדולה שלה "לוס" ("Lowe's"), הן חסינות מפני אמזון. רבים בתחום הבנייה עדיין מעדיפים לגשת אל החנות הפיזית מאשר לרכוש את המוצרים באמצעות האינטרנט. ב-22 באוגוסט תפרסם "לוס" את ביצועיה ברבעון השני וניתן יהיה להשוות ולהבין אם אכן מדובר בחברות החסינות מפני ענקיות הרשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE