הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרימו ידיים: אתם צפויים להיכנע לקאיוקוס בחופשת סוף השבוע הקרובה שלכם
אין טעם להתנגד לקצב המרגיע של המפרצון הזה, שבין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו, עם גלים רכים, רחובות ציוריים והליכה מרגיעה על המזח שמספקת חוויה שלא תסולא בפז

יתכן וזה המראה ואולי כברירת מחדל, קאיוקוס Cayucos, שבין לוס אנג'לס לסן פרנסיקו, נותרה קהילת חוף רגועה ונטולת המוניות, שמתנהלת בשקט בשקט לצדו של כביש מספר 1, על החוף המרכזי של קליפורניה. סופי השבוע שמציע המקום לא מותיר ברירה, אלא להיכנע לקצב הנינוח: ללכת על שדרת אושן הראשית, לסקור את החנויות והמסעדות; לרבוץ על החוף עם בריכות הגאות שלאורכו; לטייל על המזח ולראות לוויתן ודולפינים; לאכול צהריים עם מנות טאקו מעושנות; להמשיך עם טיול לאורך ה- Estero Bluffs, בזמן שהשמש נעלמת בים; ולסיים את היום עם חברים וארוחת ערב במסעדת גריל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצוק שצומח מתוך המים, Morro Rock

אזור ה- Estero Bluffs, שנמצא מצפון לעיר משמש כמעין שמורת טבע שמנוהלת על ידי מנהלת הפארקים של מדינת קליפורניה. האזור מציע שטחים פתוחים, נגישים כמעט לכולם, עם נופים רחבי ידיים של המפרץ ושל הצוק המפורסם של קאיוקוס, Morro Rock, שצומח מן הים במרחק. אפשר לטייל צפונה מהעיר או לנהוג במכונית מרחק קצר על כביש מספר 1. האזור מסומן היטב בנקודות ציון למטיילים.

קאיוקוס מציעה בתי מלון על החוף, עם חדרים מקסימים ונוף לים, קמין, מרפסת וארוחות בוקר טריות. העלות הממוצעת לאירוח במקום נעה סביב 249 דולר לזוג, בחדר כמו זה שמציעים ב- On the Beach Bed and Breakfast, עם נוף לאוקיאנוס; העלות הממוצעת לארוחה במסעדת גריל, כמו Grill at Cass House, נעה סביב 90 דולר לזוג, כולל יין.

מקום נהדר להתעורר בו בבוקר של סוף שבוע, Cayucos

עם כל האוצרות האלה, קאיוקוס צפויה לגרום לכם להתאהב.

On the Beach Bed and Breakfast
כתובת: 181 N. Ocean Ave., Cayucos
טלפון: 805.995.3200

Grill at Cass House
כתובת: 222 N. Ocean Ave., Cayucos
טלפון: 805.995.3669

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE