הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגגים לצי הימי של לוס אנג'לס: לא תאמינו כמה כיף משפחתי ממתין לכם
אחד האירועים המהנים והמעניינים שצפויים לחוגגים את ה-Labor Day יתקיימו בסן פדרו עם מפגני ראווה של חיל הים וחיל האוויר, סיורי בכלי שיט, מופעי בידור, תחרויות בישול בין צוותי מלחים ועוד פעילויות לכבוד שבוע הצי הימי של לוס אנג'לס

בואו לצפות במפגנים מרהיבים של כלי טיס וכלי שיט וליהנות מבידור בכניסה חופשית, במהלך שבוע הצי הימי של לוס אנג'לס, ב-World Cruise Center. החגיגות יפתחו לקהל בין ה-31 באוגוסט ל-3 בספטמבר בסן פדרו, כשמבוגרים וילדים בגילאי 5 ומעלה יוכלו לקבל כרטיס חינם לסיור באניות הצי הצבאי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בואו לכבד את הצי הימי בנוכחותכם ובתמורה תוכלו ליהנות משלל אטרקציות בחינם

מטרת האירוע, שמארגנת הקרן של הצי הימי בלוס אנג'לס, היא לתכנן, לקדם, לכבד ולתמוך כספית באירועי שבוע הצי הימי, שמהווים חגיגה שנתית לכבוד חיל הים של ארצות הברית ולכבוד הנשים והגברים ששירתו ומשרתים בכוחות הצבא. הקרן פועלת לחינוך הציבור ללימוד ההיסטוריה והמסורת שעומדים בבסיס פעילות הצי הימי ומעודדת את התורמים של לוס אנג'לס לתמוך בצי.

האירוע כולל, כאמור, סיורים על כלי השיט, מפגני ראווה, מופעי בידור, תערוכות לילדים; פסטיבל הסרטים ההוליוודי של הצי הימי; חגיגות העשור למרתון "כיבוש הגשר" של ה-Labor Day בו רצים המשתתפים 5.3 מייל על גשר Vincent Thomas; טורניר הכדורסל של הצי ותחרויות בישול בין צוותי המלחים.

מפגני ראווה משולבים של חיל הים וחיל האוויר

המעוניינים להשתתף בסיורים על כלי השיט הצבאיים נדרשים להגיע בנעליים סגורות ולהצטייד בתעודה מזהה.

כתובת: 250 South Harbor Boulevard Suite 100 San Pedro
טלפון: 310.971.4461
אתר: www.lafleetweek.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE