הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: חשד לניסיונות חטיפה של תלמידי בית ספר יסודי
המשטרה חוקרת דיווחים על זרים שניסו לפתות תלמידים צעירים להיכנס למכוניתם מחוץ לשני בתי ספר שונים בעיר. החשודים עדיין לא אותרו

שנת הלימודים החדשה רק נפתחה וכבר סיבה לדאגה עבור ההורים בלאס וגאס. שני מקרים שונים דווחו למשטרה בהם זרים ניסו לפתות תלמידים צעירים להיכנס למכוניתם כאשר הם מציעים לקחת אותם לבית הספר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית הספר "ריצ'רד אייץ' בריאן"  

אחת התקריות התרחשה בדרך לבית הספר היסודי "ריצ'רד אייץ' בריאן" בסאמרלין הממוקם סמוך לשדרות לייק מיד ובאפלו דרייב. שלושה ילדים דיווחו כי גבר זר עצר את מכוניתו לידם, פנה לאחד מהם ואמר לו "כנסו למכונית, אקח אתכם לבית הספר". הילדים המבוהלים סירבו והמשיכו בדרכם לבית הספר שם סיפרו את מה שקרה להם לצוות בית הספר ולחבריהם.

חברם של השלושה, אנדרו סרהינו, היה מופתע לשמוע מהם על מה שקרה וסיפר לאחר מכן למצלמות הטלוויזיה: "זה הלם בגלל כשאתה שומע סיפורים כאלה אתה תמיד אומר, זה לא יכול לקרות לי או למישהו קרוב אלי". צוות בית הספר עדכן את ההורים של כל התלמידים במה שהתרחש באמצעות מכתב שנשלח אליהם.

מקרה שני דווח סוך לבית הספר היסודי "ג'סי די סקוט" כאשר לפי הדיווח של משטרת צפון לאס לגאס, גבר במסחרית לבנה עצר ליד תלמיד בדרכו לבית הספר, אמר לו מספר דברים שכנראה הבהילו אותו והילד בתגובה החל לצרוח עד שהגבר נסע מהמקום. המשטרה חוקרת את המקרה אך לא דווח עדיין על מעצר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE