הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חיפושים אחר נעדר מקלבסס
ביום שישי האחרון נעלמו עקבותיו של מת'יו וויבר, תושב קלבסס, בהרי סנטה מוניקה. מכוניתו נמצאה באחד המצפים, אך אין זכר לאיש. קרוב משפחה טוען שלא נעשה שימוש בכרטיסי האשראי; קיים חשש לחייו, וזאת בשל הקרבה לפארק בו דווח על מספר אירועי ירי

רשויות החוק בדרום קליפורניה עורכות חיפושים נרחבים אחר מת'יו וויבר, תושב קלבסס אשר נעדר מזה חמישה ימים. על פי המשטרה, וויבר נראה באזור מצפה רוזס (Rosas Overlook) ב-10 באוגוסט, שם הגיע עם מכוניתו. מדובר במצפה הממוקם בהרי סנטה מוניקה, לא רחוק מפארק טופנגה, האזור בו דווח בחודשים האחרונים על מספר אירועי ירי על המטיילים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מת'יו וויבר, נעדר מיום שישי האחרון (צילום: מש' וויבר)


המשטרה הגיעה לאזור בו נעלם ביום שישי האחרון לאחר שמטיילים דיווחו שישנו גבר שנתקע עם מכוניתו. כאשר הכוחות הגיעו למקום, הם מצאו את המכונית, אך לא את וויבר. חיפושים נערכו בסוף השבוע והמשיכו ביום שני, ללא הצלחה. ג'יימס וויבר, דודו של מת'יו, טען שאחיינו ככל הנראה נתקע בשל הבעיות עם המכונית ואז "נעלם", לדבריו. עוד אמר שמת'יו לא יצר קשר עם אף אחד וכרטיסי האשראי שלו לא ביצעו משיכות או עסקאות כלשהן.

וויבר נראה לאחרונה כשהוא לבוש בחולצת טריקו ונעליים אדומות, וכובע מצחייה על ראשו. גובהו חמישה רגל ועשרה אינץ', ומשקלו כ-130 פאונד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE