הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: שיבושי תנועה בעקבות שתי תאונות דרכים
משעות הבוקר ישנו עומס עצום בכבישים המהירים של אזור מפרץ סן פרנסיסקו, וזאת בשל שתי תאונות דרכים, אחת מהן קטלנית. ה-101 באזור שד' מילבריי נחסם לתנועה עוד בטרם זרחה השמש, ובהמשך גם תאונה בגשר המפרץ תרמה לכאוס בכבישים

אם אתם גרים באזור מפרץ סן פרנסיסקו, סביר להניח שכבר הספקתם להתרגל לפקקים בכבישים המהירים בשעות הבוקר. אך אם מצאתם את עצמכם שואלים אם היום (ד') מרגיש עמוס יותר, אתם לא לבד. שתי תאונות דרכים, אחת מהן קטלנית, גרמו לעומסים כבדים בכל האזור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע לאורך כביש ה-101, הבוקר (צילום: CHP)


התאונה הראשונה אירעה בסמוך לשעה 4:00 בבוקר בכביש המהיר 101, בסמוך לשדרות מילבריי (Millbrae). על פי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), התאונה אירעה בשול הימני של הכביש. עוד נמסר כי בן אדם אחד נהרג בתאונה זו, אך לא נמסרו פרטים נוספים. כל הנתיבים לכיוון צפון נחסמו לתנועה למשך שעה קלה, אך עד השעה 6:00 בבוקר הצליחו הרשויות לפתוח את כל הנתיבים מלבד אחד. עם זאת, פקקים גדולים נוצרו במקום.

בסמוך לאותה השעה, 6:00 בבוקר, התקבל דיווח על תאונה קשה נוספת, הפעם בכביש ה-80 ליד תחנת האגרה של גשר המפרץ ("ביי ברידג'"). בעקבות התאונה, נאלצו הרשויות לסגור שני נתיבים לכיוון מערב. בשעה 8:00 בבוקר, כל הנתיבים נפתחו מחדש, גם ב-101 וגם ב-80.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE