הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שביתה הוכרזה בביה"ח בטרזנה
מאות עובדים מרכז הרפואי Providence Tarzana פתחו בשביתה והפגינו מול המוסד הרפואי, וזאת לאחר תשעה חודשים בהם הם מנהלים מו"מ מול ההנהלה. הוצע להם העלאה של 2%, אך הם סירבו בטענה שסכום זה אינו תואם למציאות בשטח

מאות עובדים במרכז הרפואי Providence Tarzana פתחו היום (חמישי) בשביתה לאחר שהם דרשו העלאה בשכר או תוספת במקומות העבודה כתנאים לחידוש חוזה ההעסקה שלהם. כ-560 עובדים, ביניהם רופאים, אחים, אנשי פיזיותרפיה וכדומה, אשר שייכים לאיגוד העובדים הארצית של עובדי הרפואה (NUHW).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העובדים השובתים (צילום: סי.בי.אס.)


כבר תשעה חודשים ששני הצדדים מנהלים מו"ם, אך השיא הגיע היום כאשר העובדים פתחו בשביתה של 24 שעות והתאספו מחוץ לבית החולים. המוסד הרפואי הציע העלאה של שני אחוזים בעבור כלל העובדים, אך איגוד העובדים דחה את ההצעה בטענה שהיא "לא מתקרבת לקצב הגבוה של עליית מחירי הדיור".

עוד ביום רביעי פרסמם בית החולים הודעה ובה נאמר כי השביתה לא תשפיע על הטיפול בחולים, וזאת בעקבות העסקתם של עובדים זמניים שהחליפו את אלו ששובתים. עם זאת, הנהלת ביה"ח טוענת שהיא נאלצה להעסיק את העובדים הללו במשך תקופה מינימלית של חמישה ימים, כך שהעובדים הרגילים לא ישובו לתפקידם מחר, אלא רק בעוד ארבעה ימים. "בית החולים נאלץ להתחייב לשלם בעבור חמישה ימי עבודה. מסיבה זו, כל עובד שיבחר להשתתף בשביתה יוכל לשוב למקום העבודה רק לאחר שהעובדים הזמניים יעזבו", כתבה ההנהלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE