הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לרצח מזעזע בקולורדו: נמצאו גופותיהן של אשה בהריון ושתי ילדות קטנות
אב המשפחה כריס ווטס חשוד כי רצח את אשתו שאנן שגופתה נמצאה וזוהתה, ושתי בנותיהם, בלה (4) וסלסטה (3). המשטרה מסרה כי מצאה גופות של שתי ילדות קטנות, אך לא אישרה את זהותן. ווטס כבר הובא בפני שופט ובשבוע הבא צפוי להיות מואשם ברצח המשולש

חשד למקרה רצח מזעזע שהתבצע מוקדם יותר השבוע בקולורדו נחשף היום לאחר שנמצאו גופותיהן של שאנן ווטס, אישה בהריון בת 34 ושתי ילדות קטנות שהמשטרה סבורה כי הן בנותיה של ווטס אם כי עדיין לא ניתן אישור סופי לכך. אב המשפחה, כריס ווטס בן ה-33 נעצר בחשד לרצח מדרגה ראשונה ומוחזק בכלא המחוזי וולד הממוקם מצפון לדנבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד ברצח כריס ווטס מובל אל השופט (צילום: AP)


שאנן, בשבוע ה-15 להריונה הוכרזה כנעדרת ביום שני האחרון לאחר שלא הגיעה לתור לרופא ולא ענתה לטלפונים בנייד שלה. האחרונה שראתה את שאנן ווטס הייתה חברתה שלפי הדיווח סירבה להזדהות אך טענה כי החזירה אותה לביתה בלילה שלפני וראתה אותה נכנסת לתוך הבית.

לאחר מכן התגלה כי שתי הבנו של הזוג ווטס נעדרות וחיפושים החלו אחר השלושה, ללא פרסום על חשד ברצח בשלב זה. כריס ווטס אף התראיין לטלוויזיה המקומית ביום רביעי וביקש מאשתו ובנותיו "אנא, חזרו הביתה". ווטס סיפר כי בבוקר יום שני יצא לעבודה וכאשר חזר, אף אחד לא היה בבית: "הגעתי הביתה וכלום, שאנן לא הייתה וגם הילדות לא. הדבר האחרון ששמעתי ממנה זה שהיא הולכת לבית של חברה עם הבנות וזהו. זה היה מאוד מעורפל".


ווטס במהלך הראיון הטלוויזיוני, יום לפני שנעצר (ABC)


אב המשפחה הוסיף כי הוא חש בטראומה מהיעלמותן של אשתו והילדות ואמר כי הן "כל חיי" וכי "חיוכן מאיר לי את חיי". ווטס סיפר כי בלילה שלפני שהשלושה נעלמו, הוא ואשתו שאנן ניהלו "שיחה אמוציונלית" כפי שתיאר אותה, אך לא הרחיב מעבר לכך: "אני אשאיר את זה ככה, אני רק רוצה שיחזרו". לא ברור מה קרה בעקבות השיחה הזו והאם זה מה שהוביל לרצח המיוחס לכריס ווטס.

זמן קצר לאחר שעמד מול מצלמות הטלוויזיה, נעצר ווטס ע"י משטרת עיירת פרדריק בקולורדו כאשר ישנם דיווחים סותרים לגבי מה שהוביל את המשטרה אליו ואחת האפשרויות שהועלו היא שווטס הסגיר עצמו, הודה ברצח המשולש ואף הציע להוביל את השוטרים למקום בו החביא את הגופות. ה-FBI ולשכת החקירות של קולורדו מעורבות גם הן בחקירת המקרה.


שאנן ווטס


גופתה של שאנן ווטס אכן נמצאה וזוהתה בתוך שטח של מפעל גז ונפט בעיר בו עבד בעבר בעלה החשוד ברצח ובמיקום שונה נמצאו גופות של שתי ילדות קטנות. המשטרה טענה כי עדיין אין זיהוי סופי של הקורבנות הללו וגם סירבה למסור את המיקום המדויק בו נמצאו שתי הגופות אך כן אמרה כי הן נמצאו קרוב למדי למקום בו אותרה שאנן ווטס.

אחיה היחיד של שאנן, פרנקי רזוצ'ק העלה פוסט כואב וזועם בפייסבוק לאחר שנודע על מציאת גופתה: "לא צריך להיות גאון כדי לדעת מי החשוד". רזוצ'ק המשיך להביע את כעסו ותוך כדי אף חשף פרטים שלא אושרו עדיין ע"י המשטרה כאשר כתב: "הוא היחיד שהיה איתם והוא נסע אחורה עם הטנדר בתוך החנייה".


חוקר ממשטרת פרדריק מודיע על זיהוי גופת שאנן ווטס (ABC)


"אני רק רוצה 30 שניות עם הפסיכופת חסר הלב הזה, שהשטן ייקח את נשמתו. אני רק רוצה לדעת למה, הדם שלי רותח כמו גם הכאב, הכעס והעצב שיש לי בפנים. שום דבר לא ימנע ממני לקחת את החיים שלו כמו שהוא לקח את שלי ושל כל משפחתי". סיים האח הכואב את הפוסט.

גם דוברת חברת "אנדארקו פטרולאום" בה עבד כריס ווטס, מסרה את תגובתה: "לבנו נשבר ממה שקרה, מחשבותינו ותפילותינו עם החברים והיקירים של משפחת ווטס. כריס הוא לא עובד של החברה יותר אך אנו נמשיך לתמוך בכוחות אכיפת החוק במהלך החקירה ולכן כל שאלות בעניינו יש להפנות אליהם".

ווטס הופיע אתמול (חמישי) לראשונה בפני השופט מרסלו קופקאו שהסביר כי בית המשפט מצא מניע סביר לעצור את ווטס ללא צו והוסיף כי כרגע בית המשפט לא מאשר שום בקשה לשחרור בערבות של החשוד. כריס ווטס צפוי להופיע שוב בפני בית המשפט ביום שלישי הקרוב, אז הוא צפוי להיות מואשם באופן רשמי במעשים המיוחסים לו. למרות זאת, רבים מפרטי החקירה עדיין נבדקים ע"י המשטרה המקומית וה-FBI כגון זיהוי סופי של גופות הילדות והתפתחויות נוספות צפויות בקרוב.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE