הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד קדימה, צעד אחורה: מניית מייסיס עולה ויורדת
אחרי שנה מוצלחת במיוחד ברשת חנויות הכלבו ראו את המניה צונחת בקצב מדאיג, אך נתונים אחרים הבהירו כי יש עדיין מספיק סיבות לאופטימיות

האופי ההפכפך של הבורסה משאיר את חותמו גם על רשת חנויות הכלבו הפופולרית, מייסיס שלאחר שנה בה המניה שלה נסקה, סבלה השבוע מצניחה חדה בערכה. קרוב ל-13% הוא הנזק, לא מספר שאהבו במיוחד לראות במייסיס והסיבה לירידה החדה והפתאומית היא דו"ח המכירות של החברה ברבעון השני, שם נרשמה התקדמות מזערית בלבד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אין מה לדאוג, מייסיס עדיין כאן ועדיין חזקה (צילום: מייסיס)


אם זה מנחם במשהו את ראשי מייסיס, גם חברות כמו נורדסטרום, JCPenney ו-Kohl's סבלו השבוע מירידה חדה של המניה שלהם. "מייסיס עדיין רחוקה מהבראה מוחלטת והצמיחה של החברה עדיין נשארת מתחת לזו של השוק הקמעונאי", אמר ניל סונדרס, מנהל בכיר של חברת GlobalData Retail. "ההכנסות מהמכירות עולות אך זה מתאפשר הודות לכלכלת צרכנים חזקה מאוד".

המקור לעידוד עבור מייסיס מגיע מכך שלמרות שחלק מהחנויות לא ראו התקדמות במכירות, סך כל הרווחים וההכנסות עברו את התחזיות המוקדמות. מעבר לכך, הרשת מצויה במצב טוב מאז הגעתו של המנכ"ל החדש ג'ף גנט שעזר לשקם את החברה אחרי משבר לא קטן בזכות סגירת חלק מהחנויות, ניהול מלאי נכון והתמקדות גדולה יותר במסחר הדיגיטלי, מה שאפשר לרשת להעניק תחרות צמודה לוולמארט ואמאזון. בסך הכול, הרווחים של מייסיס עלו ב-50% ברבעון השני.

גנט הוסיף כי כל המותגים הגדולים הפועלים תחת חסותה של מייסיס כמו בלומינגדיילס ומותג האיפור בלו-מרקורי רשמו הישגים נאים בכל הקשור להכנסות. המנכ"ל החדש הדגיש כי הרשת תמשיך להתמקד במה שעזר לה להשתקם עד כה: "אנו ממשיכים להיות ממושמעים בכל הקשור לניהול המלאי שלנו וזה מאפשר לנו להעניק ללקוחות יותר אופנה ורעננות".




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE