הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוגל לעובדיה: לא קרובים לכניסה לשוק הסיני
ענקית האינטרנט רוצה להתרחב לשוק הסיני, כפי שדווח מוקדם יותר החודש. בעקבות המחאה של כ-1,400 עובדים אשר שלחו מכתב ובו הדרישה לדעת על מה בדיוק הם עובדים, מנכ"ל החברה החליט להרגיע את הרוחות: "אנחנו אפילו לא קרובים לנקודה ההשקה", הוא אמר בנאום מול עובדיו

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל, שוחח אתמול (חמישי) עם עובדי החברה והדגישה שאינה ממהרת להשיק את מנוע החיפוש הייעודי בסין. "אנחנו אפילו לא קרובים לנקודת ההשקה", האא אמר בפתיחת דבריו והמשיך, "ולא ברור אם נרצה לעשות זאת או אם נוכל לעשות זאת", אמרה המנכ"ל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום: גוגל)


מוקדם יותר החודש דווח כי החברה עובדת על בניית מנוע חיפוש שיפעל בהתאם לצנזורה בסין ותחסום את הגישה לאתרים מסוימים. מאז חתמו כ-1,400 עובדים על מכתב בדרישה שגוגל תהיה שקופה יותר לגבי התוכנית: "על מנת לקבל החלטות אתיות, עובדי גוגל צריכים לדעת מה בדיוק הם בונים. בשלב זה, אננו לא יודעים מה אנו בונים", כתבו העובדים.

כזכור, בסין יש מאות מיליוני גולשים, ככה שקשה לחברה אמריקאית להתעלם מהשוק הנכבד הזה. במדינה אין אפשרות לגשת אל אתרים כמו יוטיוב ו-Gmail. בשנת 2010 הפסיקה גוגל לספק שירותי חיפוש במדינה בעקבות מחלוקת בין וושינגטון ובייג'ינג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE