הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: התרעה על זיהום אוויר כבד במהלך סוף השבוע
בשל רמת רוזון גבוהה מהרגיל, הרשויות במחוק קלארק החליטו לפרסם אזהרה חריגה ביותר. גם רשימה של פעולות שלא מומלץ לבצע אותן פורסמה, והרשויות מזכירות להתפנות לטיפול רפואי אם התושבים ירגישו בתסמינים, ביניהם קוצר בנשימה

משרד איכות האוויר במחוז קלארק פרסם היום (שישי) אזהרה חריגה בעקבות רמת אוזון קרקעית שאמורה להיות באזור ממחר ועד שעות הערב של יום ראשון. מעבר לתנאי מזג האוויר המקומיים, גם עשן סמיך מהשריפות בקליפורניה הסמוכה צפויות לנוע לכיוון העיר במהלך הלילה. חשיפה זיהום אוויר ברמה הזו יכולה להוביל לבעיות נשימה, כאבי גרון וכאבי חזה, גם אצל אנשים בריאים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)


לפיכך הוחלט לפרסם את האזהרה, והרשויות במחוז החליטו גם לפרסם רשימת של פעולות שמומלץ שלא לבצע במהלך היומיים הקרובים. ראשית כל, השתדו שלא לבלות בחוץ אם אין בכך צורך, ובמיוחד מומלץ שלא לבצע עבודות פיזיות קשות כמו עבודת גינון או בנייה. אם אין ברירה ואתם חייבים לעשות דברים מסוג זה, מומלץ לעשות אותם בשעות הבוקר המוקדמות או בלילה כאשר רמת האוזון היא נמוכה יותר. אם אתם רגילים לרוץ בשכונה כדי לשמור על כושר, מומלץ לשנמך את פעולה זו להליכה קלה במהלך היומיים הקרובים. 

אם אתם מרגישים תסימינים כלשהם, מומלץ לפנות לרופא מהר ככל הניתן. זכרו גם את בעלי החיים ודאגו להם למחסה והמון מים בימים הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE