הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מדוע אישה השחיתה שוב ושוב פסלים במקדש בודהיסטי?
האישה, שהורשעה בעבר בפשעים דומים נתפסה במצלמות האבטחה משחיתה פסלים במקדש בודהיסטי בסנטה אנה כאשר הנזק שנגרם נאמד בכ-25 אלף דולר

לאישה מסוימת מלוס אנג'לס יש איזושהי בעיה עם המקדשים הבודהיסטים בעיר והיא חוזרת אליהם פעמים לא מעטות כדי לגרום להם נזק, אפילו לאחר שישבה זמן מסוים בכלא בשל כך. אתמול פרסמה המשטרה תיעוד של שתי העבירות האחרונות של האישה שבוצעו בתחילת החודש בהפרש של ארבעה ימים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד מצלמות האבטחה באחת הפעמים בהן האישה גרמה נזק לפסלי המקדש בסנטה אנה (משטרת מחוז אורנג')


מצלמות האבטחה במקדש הבודהיסטי בסנטה אנה תפסו את האישה זורקת חפצים על הפסלים, שוברת חלקים מהם וגורמת נזק בסך 25 אלף דולר. עקב הדמיון הרב של החשודה מהמקרים האחרונים למקרים הקודמים המשטרה מאמינה, אם כי עדיין לא מאשרת זאת סופית, שהחשודה במעשה היא טראנג טאו פאם, אישה בת 46 ממוצא תאילנדי.

הרומן המוזר של פאם עם מקדשים בודהיסטים בעיר החל כבר לפני מספר שנים כאשר תועדה משחיתה את אותו מקדש ואף גונבת פסלים יקרים ממקדשים אחרים. בעקבות עבירות אלה פאם נעצרה ונכלאה לשנה ו-4 חודשים באשמת פשעי שנאה, גרימת נזק חמור לרכוש וגניבה ושוחררה מהכלא ביולי 2017.

הפסלים הללו במקדשים משמעותיים מאוד בדת הבודהיסטית ואנשי המקדש בסנטה אנה חסרי אונים ועצובים לנוכח הונדליזם החוזר ונשנה על הפסלים שלהם: "אנחנו מבקשים, לא עוד. הרבה אנשים בוכים בגלל זה". חוקרי המשטרה ציינו כי מטרת הונדליזם היא ככל הנראה עלבון לאמונה הבודהיסטית.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE