הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאות התאספו לעצרת מיוחדת לזכר הרוגות הרצח המחריד בקולורדו
הטרגדיה עדיין מכה גלים בקרב תושבי העיירה הקטנה פרדריק בקולורדו שהתאספו בליל אמש לעצרת זיכרון מאולתרת לאור נרות. חברתה של שאנן ווטס ספדה לה: "אני לא רוצה שהזוועה הזו תחליף את היופי שהיה בה"

לאחר שגודל הזוועה התברר ורוב הפרטים נחשפו, הגיע גם שלב האבל על הטרגדיה שהתרחשה השבוע בקולורדו כאשר שאנן ווטס, שהייתה בשבוע ה-15 להריונה ושתי בנותיה, בלה וסלסטה נרצחו באכזריות כאשר החשוד היחידי בפרשה הוא אב המשפחה כריס ווטס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דמעות מחוץ לבית משפחת ווטס (צילום: טימותי הרסט)


ווטס בן ה-33 מואשם בשלושה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ומוחזק בכלא המחוזי וולד הממוקם מצפון לדנבר שם הוא ממתין לקבל את האישום הרשמי ביום שני הקרוב. כזכור, ביום חמישי האחרון נמצאו גופותיהן של שאנן ווטס, ושתי ילדות קטנות שהמשטרה סבורה כי הן בנותיה של ווטס אם כי עדיין לא אישרו זאת באופן רשמי.


שכנים עומדים מול הבית, ליד פרחים, בובות דובי ומזכרות נוספות שהונחו לפני עצרת הזיכרון (צילום: טימותי הרסט)


חברים וחברות של המשפחה, עמיתים לעבודה של שאנן ועוד מאות תושבים מהעיירה פרדריק התאספו אמש מחוץ לבית משפחת ווטס עם נרות, פרחים והרבה דמעות. "תן לנו ללמוד מזה, קרב אותנו, תן לנו לאהוב בצורה עמוקה יותר ותהיה אם כל מי שכואב את האובדן הזה", אמרה כריסטין גנטרט, חברתה הטובה של שאנן ווטס בתפילה שנשאה במהלך העצרת.

ווטס וגנטרט החלו את ההריון הנוכחי ביחד, אך של ווטס נקטע באופן אכזרי. החברות היו קרובות מאוד וכך גם הילדים של שתיהן. גנטרט הסבירה כי היא רוצה שווטס תיזכר בשל החיוך שלה והאהבה שהעניקה לאנשים: "אני לא רוצה שהזוועה הזו תחליף את כמה שהיא הייתה יפה". מוניק יאנג, שעבדה עם ווטס סיפרה עליה "היא אפילו לא הייתה צריכה להכיר אותך כדי להושיט יד ולהגיע אליך". שכנים של המשפחה סיפרו כי בלה וסלטה בנות ה-3 ו-4 היו אחיות בלתי ניתנות להפרדה ואחרים סיפרו כי הן היו חכמות ואנרגטיות.


צילום: טימותי הרסט


מידע חדש ומטריד חושף כי כריס ווטס ניצל את מקום העבודה, מפעל נפט וגז, כדי להחביא את הגופות כאשר גופות הילדות היו שקועות בתוך נפט גולמי במשך ארבעה ימים, כך לפי ג'יימס מייסון, עורך דינו של החשוד שביקש כי יילקחו דגימות די.אן.איי מהצוואר של הילדות, שלפי החשד נחנקו וגם משאנן ווטס.

הפרשה הזו גם מעלה לתודעה נושא שנוי במחלוקת מכיוון שכריס ווטס מואשם בשלושה סעיפי רצח כאשר ניתן לראות את מספר ההרוגים כ-4 מכיוון שאשתו שאנן הייתה בהריון. קולורדו היא אחת מ-12 מדינות בארה"ב בהן אין חוק המאפשר אישום ברצח של עובר. בנוסף, עדיין לא פורסם על מניע אפשרי לרצח הנורא במשפחה שלפחות לפי הפייסבוק של שאנן ווטס נראתה מאושרת למדי. באחד הפוסטים שנמצאו בעמוד שלה כינתה ווטס את בעלה "האבא הכי טוב שהבנות שלנו יכלו לבקש".


אם ובנה, שכנים של משפחת ווטס, מתאבלים (צילום: טימותי הרסט)


כריס ווטס אף העניק ביום רביעי האחרון ראיון בן שמונה דקות לטלוויזיה המקומית בו תיאר במפורט את תחושותיו והתחנן בפני כל מי שיודע משהו לספק פרטים שיחזירו הביתה את אשתו ובנותיו, כל זאת יום אחד בלבד לפני שנעצר. המשטרה לא אישרה מה הוביל למעצר אבל ככל הנראה זה היה ווטס שהסגיר עצמו והודה ברצח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE