הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורות משמחות: המשכורות שלכם הולכות לשבור שיא של עשור
מחקר שפרסמה חברת שירותי מידע מגלה כי העלייה במשכורות צפויה להגיע לזו של ערב משבר הסאב-פריים. ייתכן שתופתעו מהמקצועות שהעלו את הממוצע

רמת המשכורות של עובדים בכל רחבי הארץ צפויה לחזור לרמה הגבוהה שהייתה לפני עשור - רגע לפני שמשבר הסאב-פריים טלטל את השוק. כך עולה ממחקר שפרסמה חברת שירותי המידע וויליס טאוורס ווטסון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשכורות רק עולות ועולות


"המעסיקים נוטים לשלם יותר כשהם מרגישים ביטחון בנוגע לעתיד", אמר מורי גאן, אנליסט באליוט ווייב אינטרנשיונל, "המחקר משקף את מצב הרוח בקרב מובילים עסקיים".

הסקר שפרסמה החברה מצביע על עליות שכר גבוהות במשרות הנחשקות: בכירים בשוק הפיננסים ובתאגידים ראו עלייה של 4.6 אחוזים בממוצע במשכורותיהם השנה. משכורתם של עובדים אחרים, אגב, עלו רק ב-2.7 אחוזים.

העליה במשכורות העובדים שאינם בדרג ניהולי צפוי להגיע ל-3.1 אחוזים בשנה הבאה, לעומת שלושה אחוזים השנה. המחקר מתבסס על מידע היסטורי, מידע עדכני ועל התחזיות לשנה הבאה.

עליה הממוצעת באה בזכות עליות משמעותיות במשכורות של עובדים בכמה קטגוריות ברחבי המדינה. האחיות נהנו מעלייה של ארבעה אחוזים במשכורותיהן ב-12 החודשים האחרונים, מנהלי שירות לקוחות זכו לעליה של 7.4 אחוזים במשכורותיהם ונהגי שליחויות הרוויחו השנה יותר ב-5.4 אחוזים.

מומחים טוענים כי גם העלייה במשכורת המינימום סייעה להעלאת המדדים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE