הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל 15 סנט: תלמידה לא אכלה ארוחת צהריים בבית הספר
בתה של קימברלי אייקן הגיעה לשבוע הראשון של כיתה י' בתיכון בעיר אורנג' סיטי (פלורידה), אך עובדת הקפיטריה סירבה בכל תוקף לאפשר לה לרכוש את ארוחת הצהריים בשל המחסור בסכום הקטן, חרף העובדה כי הילדה משתתפת בפרויקט עירוני שמקנה סבסוד לארוחות אלה. האם: "אומרים לנו לדאוג לאוכל לילדים כדי שילמדו, אז למה הרעיבו את בתי?". תגובת ביה"ס: "נפתור את הנושא מול המשפחה"

תלמידה בעיר אורנג' סיטי, הממוקמת כ-30 מייל צפונית לעיר אורלנדו, נאלצה להעביר את אחד הימים הראשונים של שנת הלימודים החדשה עם בטן ריקה, וזאת מכיוון שלא הסכימו לוותר לה על 15 סנט בקפיטריה של בית הספר שבו היא לומדת. קימברלי אייקן, אמה של הנערה הלומדת בכיתה י', סיפרה כי עובדת הקפיטריה זרקה את האוכל של בתה לפח כאשר גילתה שחסר לה את הסכום הקטן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


"הבת שלי שמה את האוכל על המגש ועומדת בתור. כאשר היא מגיעה לקופה, היא נתנה לקופאית את המספר שלה שבה אנחנו מטעינים כסף. ברגע שהבינה שחסר לה 15 סנט, הבת שלי אמרה שהיא תביא לה את הכסף למחרת היום כי לא היה עליה מזומן באותו הרגע. אז העובדת לקחה את המגש וזרקה אותו לפח", מספרת אייקן.

עוד סיפרה אייקן כי בתה רשומה בתוכנית של העירייה לסבסוד של הארוחות, דבר שצריך היה להקנות לעובדת הקפיטריה קצת גמישות, לדבריה. "תמיד אומרים לנו ההורים לדאוג שהילדים יאכלו ארוחת בוקר כדי שהילדים יתרכזו בלימודים. אבל אם זה ככה, למה להרעיב את הילדה שלי?", שאלה אייקן בזעם.

מבית הספר נמסר כי "מערך החינוך תמיד מוכן לעבוד עם תלמידים והמשפחות כפי שצריך. הנהלת בית הספר תיצור קשר באופן ישיר עם המשפחה על מנת לפתור את נושא זה", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE