הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסיה ארג'נטו, ממייסדות תנועת MeToo#, מוצאת עצמה בצד השני ומואשמת ב"אונס קטין"
על פי מסמכים שהגיעו לניו יורק טיימס באימייל מוצפן ועלום, ב-2013 השקתה ארג'נטו לשוכרה את ג'ימי בנט, כשהיתה בת 37 והוא בן 17, ואז ביצעה בו מעשים מיניים. לטענתו, הוא חש בלבול וגועל לאחר מעשה משום שראה בה דמות-אם, והקריירה שלו התדרדרה קשות מאז. הוא דרש 3.5 מיליון דולר, אך הסתפק בעשירית מכך

השחקנית והיוצרת אסיה ארג'נטו מוצאת את עצמה בצד השני של מחאת MeToo#. אמש דיווח הניו יורק טיימס כי חודשים ספורים לאחר שהאשימה לראשונה בפומבי את המפיק עטוי החרפה הארווי וויינסטין כי אנס אותה, ארג'נטו שילמה מאות אלפי דולרים כדמי שתיקה ופיצוי לשחקן צעיר שטען כי ארג'נטו תקפה אותו מינית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גם את? אסיה ארג'נטו (צילום: CNN)



ארג'נטו, בת זוגו של השף אנתוני בורדיין ששם קץ לחייו ביוני האחרון, היתה בין הנשים הראשונות שהאשימו את וויינסטין בעבירות מין והיא אחת הדמויות המובילות והבולטות בתנועת MeToo#. הניו יורק טיימס טוען כי בידיו מסמכים לפיהם השחקן והמוזיקאי ג'ימי בנט האשים את ארג'נטו שתקפה אותו מינית ב-2013, כשהיה בן 17 וארג'נטו היתה בת 37.

על פי הפרסום, בנט טען כי התקיפה אירעה במלון בקליפורניה, שם גיל ההסכמה החוקית הוא 18. בנט שיחק את בנה של ארג'נטו כשהיה בן שמונה, בסרט "עקוב הוא הלב" משנת 2004. הטיימס דיווח כי קיבל את המסמכים "באימייל מוצפן מצד גורם בלתי מזוהה", וכי בין המסמכים נכלל "סלפי מהתשעה במאי 2013, של השניים שוכבים במיטה".

כחלק מן העסקה בין השניים נתן בנט, כיום בן 22, נתן את התצלום והזכויות עליו לארג'נטו, כיום בת 42", נאמר בדיווח של הטיימס. "שלושה אנשים המעורים בפרטים אומרים כי המסמכים אמיתיים". על פי הדיווח, בנט דרש מארג'נטו 3.5 מיליון דולר כפיצויים חודש לאחר שדיברה נגד וויינסטין באוקטובר שעבר, ומאוחר יותר שילמה ארג'נטו 380 אלף דולר. התשלום הראשון בוצע באפריל השנה.


"שבורת לב". רוז מקגאוון (צילום: CNN)



על פי הדיווח, במכתב איום התביעה ששלח בנט לארג'נטו נאמר כי המקרה אירע בחדר מלון בקליפורניה. בנט טען כי ארג'נטו השקתה אותו באלכוהול, ביצעה בו מין אוראלי, ואז טיפסה עליו וביצעה בו מין מלא. לדברי בנט, הוא ראה בארג'נטו דמות אם והמעשה הותיר אותו "מבולבל ונגעל", וגרם לו לנזק נפשי שפגע בהכנסתו. לטענתו, בשנה שלפני האירוע הרוויח יותר מ-2.5 מיליון דולר מכל עיסוקיו בעולם הבידור, ואילו לאחר מכן הרוויח בממוצע רק כ-60 אלף דולר בשנה.

ארג'נטו סירב להגיב כלל לדיווח, ואילו עורך דינו של בנט הגיב רק שלקוחו "ימשיך בימים הקרובים לעשות מה שעשה במהלך החודשים האחרונים והשנים האחרונות - להתמקד במוזיקה שלו". השחקנית רוז מקגאוון, שיחד עם ארג'נטו היתה אחת הראשונות שדיברו על התקיפות והאונס שחוו מידי וויינסטין, צייצה כי "הכרתי את אסיה ארג'נטו לפני עשרה חודשים. המשותף בינינו הוא הכאב שאנו חולקות על שהותקפנו בידי הארווי ויינסטין. אני שבורת-לב. אמשיך בעבודתי למען קורבנות בכל מקום".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE