הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: כתב אישום חמור הוגש נגד חבר קונגרס רפובליקני ואשתו
דנקן האנטר מייצג את צפון מחוז סן דייגו וחלקים ממחוז ריברסייד בבירה האמריקאית, אך עובדה זו לא הפריעה לו לקחת במרמה 250 אלף דולר מהקמפיין הפוליטי שלו. עם סכום נכבד זה, הוא ואשתו רכשו חופשות ומשחקי מחשב. חבר מושבעים גדול הגיש את כתב האישום, עורך דינו של חבר הקונגרס טוען: "רדיפה פוליטית". רק לפני חודש נעצר חבר קונגרס אחר, גם הוא תומך נלהב של הנשיא טראמפ, בחשד למעשי מרמה

חבר הקונגרס דנקן האנטר, רפובליקני אשר מייצג את המחוז ה-50 של קליפורניה (ממחוז ריברסייד ועד צפון מחוז סן דייגו), מואשם ביחד עם אשתו בשימוש לא תקין בכספי תרומות פוליטיות והגשת דו"חות כספיים כוזבים, כך הודיעו אתמול (ג') משרד התובע הכללי בדרום קליפורניה. על פי החשד, האנטר ואשתו שילמו בעבור חופשות, משחקי ומחשב והוצאות אישיות נוספות עם כספים שהועברו אליהם לטובת הקמפיינים הפוליטיים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבר הקונגרס דנקן האנטר, מואשם ביחד עם אשתו (צילום: AP)


האנטר, אשר נבחר לקונגרס לראשונה בשנת 2008, מואשם באופן רשמי בקשירת קשר לביצוע פשע, העברה לא חוקית של כסף וזיוף מסמכים רשמיים, כך על פי אדם ברברמן, התובע הפדרלי. עוד סיפר ברברמן כי חבר מושבעים גדול הוא זה שהאישם את חבר הקונגרס ואשתו, וזאת בעקבות 250 אלף הדולרים שבהם עשו שימוש לא ראוי בני הזוג.

פול רייאן, יו"ר בית הנבחרים הרפובליקני היוצא, כינה את ההאשמות כנגד האנטר כ"רציניות ביותר", ואף ציין כי האנטר לא ישתתף בוועידות שבהן הוא מכהן עד תום ההליכים. רבים במחוז של האנטר קיבלו את ההודעה בתדהמה, שכן מדובר ביוצא צבא אשר שירת במארינס בעיראק ובאפגניסטן. 


יו"ר בית הנבחרים, פול רייאן: "האשמות רציניות ביותר" (צילום: רויטרס)


מייק הריסון, דוברו של האנטר, מסר כי "חבר הקונגרס מאמין שפעולת הגשת כתב האישום נעשית מתוך שיקולים פוליטיים בלבד". עורך דינו של האנטר, גרגורי ווגה, אמר דברים דומים במכתב ששלח לסגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין. לדבריו של ווגה, האנטר הוא אחד התומכים הבולטים בנשיא טראמפ ואילו שני עורכי דין בתביעה הם תומכים בולטים של הילארי קלינטון. 

כזכור, לפני כחודש נעצר חבר קונגרס אחר, כריס קולינס מניו יורק, לאחר שהואשם בשימוש במידע פנים כדי להרוויח מאות אלפי דולרים. גם קולינס היה תומך נלהב של הנשיא טראמפ.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE