הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכירת חיסול: רשת ענק בתחום חומרי הבניין סוגרת את כל סניפיה בקליפורניה ופלורידה
חברת Lowe's החזיקה כמאה סניפים של Orchard Supply Hardware בפלורידה, אורגון וקליפורניה, אך היום הודיעה כי בכוונתה לסגור את כולם. ממחר יושקו מבצעים חדשים לקראת הסגירה; מנכ"ל הרשת: "נספק שירותים לעובדים שיושפעו מהתהליך". בעקבות ההודעה, מניית החברה רושמת עליות

רשת Lowe's, חברת האם של Orchard Supply Hardware, הודיעה היום (ד') כי היא תסגור את כל סניפיה של OSH ברחבי ארה"ב עד הראשון בפברואר 2019. החברה הוקמה בשנת 1931 בסן חוזה שבקליפורניה, והיא נרכשה ע"י Lowe's בשנת 2013. לרשת 99 סניפים בקליפורניה, אורגון ופלורידה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת Orchard Supply Hardware, תיסגר בתוך כחצי שנה (צילום: Shutterstock)


לעובדים נמסרה הודעה אודות הסגירה כבר אתמול, והבוקר כל הסניפים נפתחו כרגיל. מיום חמישי תחל הרשת להציע מבצעים מיוחדים לקראת הסגירה, דבר שעשוי לשמח לא מעט לקוחות. גם מרכז ההפצה בקליפורניה ייסגר, וזאת כחלק ממאמציה של Lowe's להתייעל מבחינה פיננסית.

"למרות שזו הייתה החלטה עסקית בלבד לסגור את סניפי OSH, מדובר בהחלטות שמשפיעות על עובדינו והן אינן קלות", אמר מנכ"ל החברה, מרווין אליסון. עוד אמר כי "נספק שירותים לעובדים שיושפעו מהתהליך וניתן להם עדיפות בהעסקתם בסניפי Lowe's".

ההחלטה מגיעה ימים בודדים לאחר שהחברה הודיעה על עלייה של 7% במכירות ברבעון השני של השנה. עם זאת, ההכנסה ירדה ב-7% ונאמדת על 1.52 מיליארד דולר. מאז שעות הבוקר, מנייתה של Lowe's רושמת עלייה של 8% והיא נסחרת בעבור כ-108.50 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE