הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מדריך ג'ו ג'וטסו מואשם בתקיפה מינית של קטינות
ג'או דה סילבה הוא הבעלים של Raiva Brazilian Jiu Jitsu בעיר דייוי והוא נעצר אתמול בתום חקירה ממושכת. על פי החשד, הוא תקף מינית צעירות שלמדו אצלו את אומנות הלחימה. באחד המקרים הוא אף תקף מינית נערה שהכיר במכון והזמין אותה להשתתף במחנה קיץ שערך. בית המשפט הסכים חלקית לשחררו בערבות, אך סירב בכל תוקף להעניק סכום כספי שישחרר בן אדם שתקף ילדה מתחת לגיל 12

ג'או דה סילבה, מדריך ג'ו ג'וטסו ובעל בית העסק "Raiva Brazilian Jiu Jitsu" בעיר דייווי, הובא מוקדם יותר היום (ד') לבית המשפט בעיר בעקבות מעצרו בגין הטרדה מינית של מספר קטינות. השופט במחוז בראוורד הסכים לשחררו בערבות בעבור 3 מן הסעיפים, אך סירב להעניק לו זכות זה על הסעיף הרביעי, בו מואשם בהטרדה של קטינה מתחת לגיל 12.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דה סילבה מובא בפני שופט, מוקדם יותר היום (צילום: איימי בנט)


על פי המשטרה, אחת הקורבנות כיום בת 13, אך היא הייתה מתחת לגיל 12 כאשר דה סילבה בן ה-34 משש את שדיה. לדברי הנערה הצעירה, פעילות זה התרחשה 3 פעמים בשבוע במשך שלוש שנים. גילן של שאר הנערות נע בין 15 לבין 17. 

לפי דו"ח המעצר, למשטרה נודע על ההטרדה כבר בחודש יוני הקודם, זאת בעקבות תלונה שהגישה נערה בת 15. לדבריה, היא הותקפה מינית גם מחוץ למסגרת הג'ו ג'וטסו כאשר בילתה עם דה סילבה במחנה קיץ באזור הוליווד ביץ'. שם הוא ניסה לחשוף את איבר מינה, אך היא הצליחה להימלט ממנו ולהגיע אל המשטרה. 

בתום חקירה ממושכת, דה סילבה נעצר אתמול ללא תקרית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE