הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה בשביל כל הילדים הקטנים": כומר הותקף בזמן תפילה בכנסייתו באינדיאנה
אלמוני נכנס בשעות הבוקר של יום שני אל בית המקדש הקתולי והחל להלום בג'ון הטסקו, כומר מקומי שמעולם לא הסתבך ולו בפרשה הקטנה ביותר. כבר עתה מרגישה המשטרה המקומית בנוח לקבוע כי מדובר בפשע שנאה

כומר קתולי הותקף באופן פיזי בזמן שהתפלל בכנסייה שלו בעיירה מרילוויל (Merrillville) שבאינדיאנה והחוקרים מגדירים את התקיפה כפשע שנאה, כך על פי הרשויות במדינה. הכומר, ג'ון הטסקו, סיפר השבוע למשטרה שהתקיפה אירעה בשעות הבוקר של יום שני בכנסיית St. Michaels Byzantine.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כנסיית St. Michaels Byzantine, המקום בו הותקף הכומר (צילום: AP)


"התוקף תפס אותו בצוואר והשליך אותו אל הרצפה, ואז המשיך להלום בראשו", סיפר ג'וזף פטרוך, מפקד תחנת המשטרה המקומית. רגעים בודדים לפני שהטסקו איבד את הכרתו, הוא שמע את התוקף צועק לעברו, "זה בשביל כל הילדים הקטנים". ככל הנראה התוקף ביקש להתייחס לפרשת ההתעללות המינית שנחשפה בפנסילבניה.

"יש לנו מספיק מידע ביד כדי לקבוע שמדובר בפשע שנאה", המשיך מפקד המשטרה. גם הבולשת הפדרלית הצטרפה לחקירה. הכומר עצמו פונו לבית החולים עם חבלות קשות בראשו, אך הוא שוחרר כעבור כיממה. 

למען הסר ספק, הכומר הטסקו לא הואשם מעולם בדבר שלילי, בטח שלא הטרדה מינית של אדם כלשהו. ככל הנראה מדובר בתקיפה אקראית לחלוטין. טרם בוצע מעצר כלשהו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE