הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
8 הרוגים בתוך ימים בודדים: קנקון במשבר
כמו שאר המדינה, גם עיירת הנופש המקסיקנית סובלת מגלי אלימות בלתי נתפסים. 8 בני אדם נהרגו בשש תקריות שונות בימים האחרונים, ביניהם גבר שישב בערסל בביתו ונורה למוות. גבר ואישה נמצאו ללא רוח חיים בתוך מונית נטושה, ולא רחוק משם נמצאו שתי גופות מכוסות בניילון

שמונה גופות נמצאו ברחובותיה של עיר הנופש קנקון, כך על פי התביעה במדינת קינטנה רו. מדובר ככל הנראה בשישה אירועים שונים, שכן בשתי זירות נמצאו שתי גופות, ואילו הארבע הנוספות נמצאו כל אחת במקום אחר בעיר. מדובר באירועים קשים, התואמים את הדו"ח הרשמי שפורסם קודם לכן היום ובו נטען כי 84 חקירות רצח נפתחו בכל יום במהלך חודש יולי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קנקון, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


גופותיהם של גבר ואישה נמצאו בתוך מונית נטושה במהלך יום שלישי, לא הרחק מהמקום שבו נמצאו שתי גופות גברים מבותרות. בצד אחר של העיר, נמצאה גופה של גבר שידיו נקשרו וככל הנראה הוצא להורג. גופה נוספת נמצאה בתוך שקית ניילון, וגבר אחר נורה למוות כשהוא שכב בערסל בחצר ביתו. פרטים אודות הגופה השמינית לא פורסמו.


שוטר מקסיקני מאבטח את רחובות העיר (צילום: נוטימקס)


בשנה שעברה ביקרו 7.6 מיליון תיירים בעיר הנופש המקסיקנית, אך הרשויות מבקשות להזכיר כי אף אחת מן הגופות לא נמצאה באזור של המלונות בקו החוף, האזור בו מתרכזים רוב התיירים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE