הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: רופא תקף מינית בזמן בדיקה לגילוי סרטן
ד"ר מארק ג'קסון עבד במרפאת נשים בהארלם, שם התעלל מינית בלפחות מטופלת אחת. על פי החשד, הוא נישק את שדיה בזמן בדיקה לגילוי סרטן השד. התובע במנהטן: "מטופלים מעניקים לרופאים אמון מלא וג'קסון בגד באמון זה. ישנה סבירות גבוהה שיש קורבנות נוספים"

ד"ר מארק ג'קסון בן ה-59 נעצר בחשד שהטריד מינית אישה שהגיעה אליו בשנה שעברה כדי לבצע בדיקה של סרטן השד, כך הודיע היום (חמישי) סיי וואנס, התובע הכללי של מחוז מנהטן. על פי החשד, ג'קסון שם את פיו על שדיה של האישה ואף הכריח אותה לשים את ידה על מפשעתו במהלך הבדיקה ב-Starting Point Clinic, הממוקם ברח' 124 בשכונת הארלם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר ג'קסון, הבוקר בבית המשפט (צילום: סטיבן הירש)


ג'קסון מואשם בשני סעיפים של התעללות מינית מדרגה שלישית וסעיף אחד של נגיעה בכוח. "מטופלים מעניקים לרופאים אמון מלא ומאמינים שהם יתנהלו בצורה המקצועית ביותר. כפי שנטען בתיק זה, מארק ג'קסון בגד באמון זה כשהוא תקף מינית מטופלת שביקשה לעשות בדיקה פשוטה לגילוי סרטן השד. בשל העובדה שהוא טיפל בנשים רבות במרפאה, ורבים מהן סבלו מבעיות של התמכרות ושימוש בסמים, ישנה סבירות גבוהה שיש קורבנות נוספים", אמר התובע סיי.

להגנתו טוען הרופא כי לא עשה דבר שאינו כשורה, חרף העובדה שהודה בכך שהתקשר אל ביתה של האישה. לדבריו, הוא עשה זאת כי היא נתנה לו את מספר הטלפון שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE