הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצרות נמשכות: סירס/Kmart סוגרת עשרות סניפים נוספים
הנהלתה של סירס, אשר בבעלותה גם רשת קיי-מארט, כבר תכננה לסגור כ-100 סניפים של שני המותגים, וכעת הוחלט על 46 סניפים נוספים שייסגרו כבר השנה, ביניהן חנויות בקליפורניה, פלורידה וניו יורק. "ממשיכים לבחון את הרשת ולבצע תיקונים לפי הצורך", מסרה ההנהלה בהודעתה

ארבעים ושישה סניפים נוספים של "סירס" ו-"Kmart" מצטרפות לרשימה הגדולה של סניפים שעתידים להיסגר, כך הודיעה היום הנהלת החברה. עוד בטרם הודיעה על 46 הסניפים הנוספים, תכננה החברה לסגור כמאה חנויות עד סוף השנה הנוכחית. הודעה נמסרה לכלל העובדים בחנויות שהצטרפו לרשימה, ביניהן 13 סניפים Kmart ו-33 חנויות סירס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת סירס, 33 סניפים נוספים ייסגרו (צילום: Shutterstock)


כאשר שתי החברות התאחדו בשנת 2005, הם החזיקו יחדיו ב-3,500 סניפים ברחבי ארה"ב, אך כיום נותרו כ-900 בלבד. "אנחנו ממשיכים לבחון את רשת הסניפים ונמשיך לבצע תיקונים לפי הצורך", מסרה הנהלת החברה בהודעתה. 

בשנת 2010 החברה דיווח על רווח, אך מאז היא הפסידה 11.2 מיליארד דולר וספגה ירידה של 60% במכירות. לכן ההנהלה מנסה למכור נכסים כדי לגייס כסף. כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הציע אדי למפרט, מנכ"ל סירס, לרכוש בעצמו את מותג Kenmore בעבור 400 דולר. 

בין המדינות שבהן ייסגרו החנויות ניתן למצוא את קליפורניה (5 סניפים), פלורידה (3 סניפים) וחמישה באזור ניו יורק/ניו ג'רזי.


רשת קיי-מארט, 13 סניפים נוספים ייסגרו (צילום: Shutterstock)


בשנה האחרונה איבדה מניית החברה כ-85% מערכה. אתמול (ד') המנייה הגיע לערך הנמוך ביותר שידעה מעולם, 1.15 דולר ליחידה וכאשר ננעל הסחר המנייה הייתה שווה 1.18 דולר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE