הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות גל הרציחות בקנקון: ארה"ב פרסמה אזהרת מסע ליעדים במקסיקו
בימים האחרונים התקבלו דיווחים על מציאת 8 גופות ברחובות קנקון, וזאת כחלק מהקיץ המדמם שעובר על המדינה הלטינית. כעת מפרסם משרד החוץ את האזהרה על מספר מדינות, אך משרד התיירות המקסיקני מנסה למזער נזקים: "אנו מדגישים כי כל יעדי התיירות הם בטוחים"

כיממה לאחר הפרסום אודות 8 הגופות שהתגלו ברחובות העיר קנקון בימים האחרונה, היום החליט משרד החוץ האמריקאי לפרסם אזהרת מסע חריגה למספר יעדים במקסיקו. חרף העובדה שאף אחת מן הגופות לא נמצאה באזור החוף שבו מתרכזים מרבית התיירים, הוחלט לפרסמה כדי להתריע בפני הסכנות, בייחוד לקראת סוף הקיץ וחג ה"לייבור דיי" בו רבים טסים לחופשות קצרות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלונות נופש בקנקון (צילום: הייאט)


"פשע אלים כמו רצח, חטיפה, חטיפת מכונית ומעשי שוד הם שכיחים ביותר", נכתב באזהרה. באופן ספציפי יותר, האזהרה מכוונת אל המדינות קולימה, גררו, מיצ'ואקאן, סינלואה וטמאוליפס ובהודעה נכתב בצורה מפורשת שלא לבקר במדינות אלה. "ממשלת ארה"ב מוגבלת ביכולת להתערב במקרי חירום שמתרחשים במדינה וחל איסור על עובדי ממשל לנסוע לאזורים מסוימים", כלשון האזהרה.

משרד התיירות במדינת קינטנה רו (בה נמצאת העיר קנקון) הגיב לפרסום ההאזהרה וכתב כי "אזהרת המסע למקסיקו אינה כוללת אזורי חוף או אזורי תיירים, ואנו מדגישים כי כל יעדי התיירות במדינה הם בטוחים". 

בקשר לשאר המדינות במקסיקו (מלבד החמש שצויינו באזהרה) נכתב באזהרה כי מומלץ לעשות שימוש בכבישי אגרה, להימנע מנהיגה בלילה ולנהוג בזהירות כאשר מושכים מזומנים מהבנק או מכספומט.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE