הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הצלחתה של אפל, מענק כספי גבוה במיוחד יוענק למנכ"ל
שבע שנים עברו מאז החליף טים קוק את סטיב ג'ובס המנוח בתפקיד הבכיר ביותר אצל ענקית הטלפונים והמחשבים, וכעת הוא יזכה לקבל 560 אלף מניות. כזכור, רק לאחרונה חצתה החברה את רף טריליון הדולר ומנייתה עלתה בעשרות אחוזים בשנה האחרונה. מוקדם יותר השבוע תרם קוק חמישה מיליון דולר לנזקקים

טים קוק, מנכ"ל אפל, עומד להתעשר בכ-120 מיליון דולר בעקבות הביצועים הפיננסים המעולים של ענקית הטלפונים והמחשבים האמריקאית. כאשר נכנס לתפקידו במקומו של סטיב ג'ובס בשנת 2011, הוצע לו מענק שמחצית ממנו היה תלוי בהגעה ליעדים של דירקטוריון החברה. כתוצאה מכך, ביום שישי הקרוב הוא יזכה לקבל 560 אלף מניות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנכ"ל אפל, טים קוק (צילום: Shutterstock)


כמחצית מן המניות הייתה תלויה ביעד אחד מאוד ספציפי: על קוק היה לדאוג שאפל תדורג בשליש הראשון של כלל החברות במדד ה-S&P500, אחד המדדים החשובים ביותר בעולם הכלכלה. מדובר בחמש מאות החברות הגדולות ביותר אשר נסחרות בבורסה בוול סטריט. 

אפל אכן עמדה ביעדים אלה, שכן מנייתה עלתה 35% מאז אוגוסט 2017, ומתחילת השנה עלתה ב-25%. תחת הנהגתו של קוק, החברה הייתה לראשונה שחצתה את רף טריליון הדולר. גם בשנה שעברה קיבל קוק מענק כספי, אך אז היה מדובר ב-89 מיליון דולר "בלבד". מוקדם יותר השבוע טרם קוק 23 אלף מניות השוות 5 מיליון דולר למספר עמותות.


מנכ"ל אפל, טים קוק (צילום: רויטרס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE