הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: גופת ילדה נמצאה בתוך תיק, אמה נעצרה
כוחות רבים הוזעקו אמש לסופרמרקט במזרח העיר לאחר שאישה דיווחה שאחד מילדיה נעלם במזמן שערכה קניות במקום. לאחר שהיא שינתה מעט את גרסתה, הוחלט לערוך חיפוש יסודי בביתה, שם נמצאה הגופה. ככל הנראה מדובר בבתה בת ה-3, והמשטרה סבורה שהרצח התבצע לפני ימים בודדים. מוקדם יותר השבוע נעצר אב המשפחה בחשד שתקף את אשתו

גופת ילדה נמצאה בתוך תיק במזרח העיר לאס וגאס וקיים חשש כי מדובר בגופתה של ילדה בת 3 הנעדרת מאז שעות הערב של יום חמישי, כך מסר סגן ריי ספנסר ממשטרת לאס וגאס. על פי החשד, אמה של הילדה הנעדרת לקחה אותה ושלושה ילדים נוספים לסופרמרקט. היא שוחחה בטלפון הנייד שלה ולא הבחינה שאחד הילדים נעלם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע בחניון הסופרמרקט, אמש (צילום: משטרת לאס וגאס)


היא הזעיקה את המשטרה וכוחות רבים החלו לסרוק את השכונה. חדר מלחמה נייד הוקם בחניון של הסופרמרקטים ואפילו מסוקים הוזנקו למקום. הבלשים ביקשו לערוך חיפוש בביתה של האישה כדי לוודא שהילדה לא חזרה לשם, אך הם לא מצאו בו דבר. 

בשלב מסוים, הבלשים הבחינו כי האישה משנה את הגרסה של סיפור ההיעלמות, ועל כן הוחלט לערוך חיפוש נוסף בבית. במהלך חיפוש זה נמצא תיק גדול בעל "ריח של יובש". בתוך התיק נמצאה הגופה של הילדה, אך טרם אושר באופן רשמי כי מדובר בה.


הסריקות המשטרתיות באזור שבו דווח על חטיפה אפשרית (צילום: משטרת לאס וגאס)


אם המשפחה נעצרה ושלושת הילדים הנוספים הועברו לחזקת משרד הרווחה. כעת המשטרה חושדת שהאישה רצחה את הילדה לפני כשלושה ימים. יום לפני כן, אביה של הילדה נעצר בחשד לתקיפת אשתו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE