הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הירידה במכירות: 20 סניפי "וויקטוריה'ס סיקרט" ייסגרו
חברת האם של רשת ההלבשה התחתונה הודיעה מוקדם יותר היום שהיא תסגור 20 סניפים, אך סירבה לפרט היכן או מתי. בעקבות הירידה במכירות, המנייה עברה שנמוך של המחיר המומלץ. ההנהלה מקווה כי פתיחתן של שלוש חנויות חדשות אמורה לבטל באופן חלקי את סגירת הסניפים

מנייתה של "L Brands", חברת האם של וויקטוריה'ס סיקרט, ירדה הבוקר בשני אחוזים לאחר שמוקדם יותר היום הודיעה כי בכוונתה לסגור 20 סניפים של מותג ההלבשה התחתונה. מחיר המנייה המומלץ עבר שנמוך והוא עומד כעת על 2.45-2.70 דולר ליחידה, וזאת לעומת טווח של 2.70-3.00 דולר ליחידה שנקבע בראשית השנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וויקטוריה'ס סיקרט (צילום: Shutterstock)


מעבר לויקטוריה'ס סיקרט, גם המותג "פינק" ורשת "Bath & Body Works" שייכות ל-L Brands. ישנה ירידה של אחוז בודד במכירות של "פינק", עובדה שתרמה לשנמוך המחיר המומלץ. "אינני שבע רצון עם התוצאה ואני ממוקד כעת בשיפור הביצועים של ויקטוריה'ס סיקרט", אמר סטוארט בורגדופר, מנכ"ל הכספים של L Brands.

החברה לא ציינה היכן נמצאים 20 הסניפים שעתידים להיסגר, וגם לא מועד סגירתם. עם זאת, בורגדופר סיפר כי בכוונת החברה לפתוח שלושה סניפים נוספים בשנה הבאה, דבר שיבטל באופן חלקי את סגירת הסניפים הרבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE