הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אינסטגרם מנסה למשוך אליה תלמידי קולג' עם פיצ'ר חדש
הרשת החברתית שנמצאת תחת בעלות של פייסבוק בוחנת כלי חדש שמתאים יותר לחברת האם שלה ויאפשר לסטודנטים להקים קהילות לימודיות

כלי חדש הנבחן ע"י אינסטגרם עשוי לעמוד לרשותם של סטודנטים בקולג' ולמשוך רבים מהם אל הרשת החברתית הפופולרית יותר בקרב משתמשים צעירים. הפיצ'ר החדש של אינסטגרם אמור להקל על סטודנטים ליצור קשר עם חברי כיתה, עמיתים אחרים ללימודים או כל מי שעוסק באותו נושא שלהם. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוזרים ללימודים עם...אינסטגרם? כלי חדש נועד לעזור לסטודנטים ליצור קשר אחד עם השני (צילום: picjumbo)


הקהילות הוירטואליות, שאפשר להקבילן לקבוצות בפייסבוק, יאגדו עמיתים ללימודים ויעניקו להם אפשרות ליצור קשר אחד עם השני באמצעות הודעות ישירות (Direct messages). אלה שיקחו חלק בתקופת המבחן של הכלי החדש יצטרכו להסכים לכך מראש וברגע שיעשו הם יהיו חופשים להשתמש בו כולל קבלה או התעלמות מהודעות המגיעות מאנשים שהם לא עוקבים אחריהם ואפילו לחסום אותם.

הפופולריות של אינסטגרם, בעיקר בקרב משתמשים צעירים עוזרת לאזן את הצמיחה האיטית ממנה סובלת פייסבוק בתקופה האחרונה שראתה את מספר המשתמשים היומיים בארה"ב נתקע ולפעמים אף יורד.

ההודעה של אינסטגרם הגיעה רק מספר ימים לאחר שאפליקציית ההיכרויות טינדר הודיעה על השקת יישום דומה, הפועל רק במערכות IOS של אפל, המאפשר הגבלת חיפוש לבני כיתה שלהם או לסטודנטים מקמפוסים אחרים באזור שלהם ובטינדר הדגישו כי היישום נועד לא רק למטרות רומנטיות אלא גם למטרות לימודיות.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE