הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: עוד אירוע ירי במשחק פוטבול תיכונים, אדם אחד נהרג
חשוד נעצר לאחר ירי שגבה חייו של אדם אחד ופצע שניים נוספים בסיום משחק פוטבול תיכונים בג'קסונוויל. הסיבה המשוערת לירי: ריב שפרץ במהלך המשחק

רק שבוע לאחר אירוע דומה במיאמי בו נורו שני אנשים במהלך משחק פוטבול תיכונים בפאלם ביץ' ואירוע קטלני יותר בשיקגו בו נהרג נער בירות שפרצו במגרש כדורסל, שוב אירוע ירי במגרש ספורט, הפעם במשחק פוטבול תיכונים בג'קסונוויל, פלורידה. אדם אחד נהרג ושניים נפצעו כתוצאה מהירי, חשוד אחד נלקח למעצר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניידת משטרה סמוך לזירת הרצח אמש בג'קסונוויל (גטי אימג'ס)


המשחק נערך אמש בתיכון ריינס ונכחו בו כ-4,000 צופים, אם כי רובם כבר לא היו באזור כאשר הירי החל, כרבע שעה לאחר הסיום. במהלך המשחק נרשמו מספר עימותים בקהל, שחלקם אף הגיעו למגע פיזי אך במשטרה לא ממהרים לקבוע בנחרצות כי אחד מהעימותים הללו הוא אכן זה שהוביל בסופו של דבר לירי.

כצפוי, למשטרה עדיין אין את כל הפרטים וזה מה שהסכים לומר רון לנדווי, מנהל משרד השריף בג'קסונוויל לאחר האירוע: "כל המידע שיש לנו כרגע הוא שיש בידינו גבר שחור אותו זיהינו כיורה אך אנחנו עדיין עובדים להשיג מידע יותר נרחב". שמות הנפגעים לא פורסמו עדיין אך דווח כי ההרוג הוא גבר מבוגר ושני הפצועים הם נער ונערה.

מפקחת בתי הספר במחוז, דיאנה גרין הייתה בהלם מהאירוע: "זה מזעזע. הייתי במשחק וזה היה משחק נהדר. העובדה שהוא הסתיים בצורה אלימה כזו היא פשוט לא מקובלת". ג'וזף ג'ק, עד ראייה שנכח במשחק הוסיף: "זה היה מחזה אימה, לא הייתה שום סיבה לדבר כזה לקרות. משחקי שישי בערב בג'קסונוויל הם משהו שכל הקהילה כאן מצפה לו, זה מחבר אנשים ביחד ומה שקרה היום זו טרגדיה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE