הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פאפא ג'ונס ממשיכים להפיק לקחים: מחדדים נהלים לכל עובדי החברה
רשת הפיצה המצליחה ממשיכה לנסות ולנקות את התדמית מנזקי ג'ון שנאטר, המייסד השנוי במחלוקת שלה ומכריזה על "לימודי גיוון" לכל 120 אלף עובדיה

כחודש וחצי לאחר שפורסם על הקללה הגזענית שפלט ג'ון שנאטר במהלך שיחת ועידה טלפונית, כדור השלג עדיין מתגלגל והפרשה עדיין לא הסתיימה. בצל מאבק משפטי מתוקשר המתנהל בין מייסד פאפא ג'ונס לוועד המנהל של רשת הפיצה המצליחה, החליטו בחברה למקד את תשומת הלב בעניין הגזענות, אולי כרמז למייסד והיו"ר לשעבר, ושלחו את כל 120 אלף עובדיהם ל"לימודי גיוון".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטה החברה בלואיוויל, קנטאקי (צילום: AP)


במסגרת לימודים כאלה עוסקים בנושאים כמו אפליה וחוסר צדק וגם קבלת השונה והקניית דרכים לעבודה משותפת בקרב אנשים מפלחים שונים באוכלוסייה. מנכ"ל פאפא ג'ונס, סטיב ריצ'י פרסם מכתב באתר החברה בו ציין כי המנהלים הבכירים השלימו את לימודי הגיוון וכעת הם ידאגו שההדרכות יועברו לכל העובדים.

בחברה ניסו גם להראות שהם מבינים את הלקוחות שלהם שמאוכזבים מהפרשה והעלו סרטון לטוויטר בו הם מציגים ציוצים זועמים נגדם. הסרטון נפתח במילים "אנחנו שומעים אתכם" ומסתיים בהבעת תודה על הכעס, הביקורת והכנות ובמשפט "זה עושה אותנו טובים יותר". לפי התגובות על הפוסט, זה עדיין לא עובד עבור פאפא ג'ונס כאשר לקוחות רבים לא מתרשמים וטוענים כי לעולם לא יחזרו אליהם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE