הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שירות הסרטים מוביפס: מעתה במסלול מנוי חודשי בלבד
לקוחות החברה במסלול השנתי הופתעו לקבלת המייל במהלך יום שישי שהודיע להם על העברתם למנוי חודשי או ביטול המנוי וקבלת החזר. ההודעה מגיעה לאחר מספר שינויים בתנאי המנוי שנעשו בחודש אוגוסט

שירותי מנוי הסרטים MoviePass הוריד את האפשרות לביצוע מנוי שנתי, והעביר את המנויים במסלול זה לאותם התנאים להם זוכים בעלי המנוי החודשי. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעתה הסרטים יהיו בתנאי מסלול חודשי. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


החברה הודיעה זאת ללקוחותיה באמצעות מייל שנשלח ביום שישי, והציע החזרים לאלו שאינם מעוניינים לעבור למסלול החודשי, ומבקשים לבטל את חברותם. "אנחנו רוצים להודות לך על היותך חבר נאמן בתוכנית השנתית שלנו", נכתב בו. "המחוייבות שלך לחברה תרמה להפיכת החזון שלנו לסרטי קולנוע נגישים וזולים למציאות. לאחר התנסות עם מודלים שונים אנחנו מאמינים כי התוכנית החודשית שלנו היא הנכונה ביותר להמשיך עימה ומאפשרת את צורך הקהילה שלנו - שמירה על מחירים נמוכים ומבחר רחב של סרטים".

עד ההודעה ביום שישי, מנויים בתוכנית השנתית שילמו 89 דולרים ויכלו לראות סרט ביום. במהלך מספר תאריכים באוגוסט יצאו הודעות המשנות את התנאים ואפשרויות הצפייה. כרגע מנויים יכולים לבחור שלושה סרטים בחודש עבור 9.95 דולרים והנחה של עד 5 דולרים עבור כרטיסים לסרטים נוספים.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE