הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב הציל את ילדיו משריפה בבניין בברונקס
הודות לצעקות השכנים התעורר והזדעזע לגלות כי אסון עומד ליפול על ביתו: הביניין עולה באש. הוא מיהר לאסוף את בני משפחתו ולברוח. הדירה נשרפה כליל

אב נועז לא היסס לרגע כאשר הבניין בו הוא חי עם משפחתו בברונקס עלה באש, תלש את בניו הישנים ממיטותיהם ונמלט עם המשפחה למקום מבטחים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הילדים ניצלו מאסון. הדירה נשרפה כליל. מוסה, איברהים והשוטרים שקיבלו אותם לאחר החילוץ


האש התלקחה במרתף ברחוב 111 א', כאשר בובה קונטה, אשתו ושני ילדיהם בגיל הגן, ישנו בשלווה בביתם בקומה העליונה של הבניין בן שלוש הקומות. קונטה, 42, התעורר בעקבות צעקות שכנים, פתח את דלת הדירה ומצא מסדרון מלא עשן. "לא יכולנו לראות דבר", סיפר האב המסור.

קונטה לא השתהה אף לא לרגע, רץ לחדר הילדים, תפס את מוסא בן השלוש ואברהים בן השנתיים כשהם לבושים בתחתונים ורץ עמם החוצה. "פחדתי מאוד", הוא מתאר. "הבן הגדול רעד, אמרתי לו 'תרגע, אל תדאג'", הוא מפרט. לרגע אחד חשב לקפוץ לבניין הסמוך אך בסוף הוציא את המשפחה דרך יציאת החירום. קונטה ואשתו, דיארטו בת ה-28, נעזרו בשכן שקיבל את פני הילדים בקרקע כאשר הכל סביב להבות ועשן.

עתה הארבעה היו לכודים בחצר האחורית, כאשר האש ממשיכה לבעור. "צרחתי 'עזרה! עזרה!'", הוא מתאר. "השכן שלי ענה 'הם באים'". הכבאים השתמשו במהירות בסולם כדי להעביר את המשפחה מעל הגדר לחצר הסמוכה, והמשפחה נצלה. צמד שוטרים טיפל באחים הקטנים כשהגיעו לרחוב. לאחר תחקיר נראה כי האש החלה במרתף הבניין והתפשטה לקומות העליונות. לאר 40 דקות הושגה שליטה באש.

בובה ודירטו הגיעו לברונקס לפני כחמש שנים, היישר מסנגל. עתה נראה כי הם צריכים לשקם את חייהם לאחר השריפה. הדירה זקוקה לתיקונים רבים וכל בגדיהם נשרפו. הזוג החליט שלא ישוב להתגורר בדירה שעלתה באש. "הכי חשוב שאף אחד לא נפגע", ציינה בעלת הבניין. "זה הכי חשוב", הדגישה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE