הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביום של הפצצה: לפי הביקורות הוא כבר כאן, עם ספרו החדש של קרייג אונגר על טראמפ ופוטין
בפעם הראשונה מוצגת חקירה רצינית של מערכת היחסים בין שני המנהיגים; חקירה שמובילה את כותב הספר למסקנה לפיה, המאפיה הרוסית סייעה לטראמפ להגיע לבית הלבן

ספרו של קרייג אונגר, House of Trump, House of Putin: The Untold Story of Donald Trump and the Russian Mafia, אמנם נמצא במקום החמישי ברשימת רבי המכר השבוע, אך התגובות שפורסמו על הספר הזה לא משאירות מקום לשמור על אדישות: פצצה; מזעזע, מפחיד ומרעיש; סיפור מדאיג יותר מאשר הערוץ המודיעיני עצמו; ועוד תגובות דומות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ מאפשר לרוסיה לשוב אל גדולתה ובלעדיה הוא לא היה הופך לנשיא, כך לפי כותב הספר

הספר מציג חקירה ראשונה שבוצעה באופן רציני ומקיף באשר למערכת היחסים ארוכת השנים שבין דונלד טראמפ לבין ולדימיר פוטין. לצד מערכת היחסים הזו נבחן הקשר עם המאפיה הרוסית, שבספר נטען, כי בזכותה הגיע טראמפ לבית הלבן.  

הסיפור המצמרר מתחיל בשנות ה-70, כשטראמפ ביצע את הצעדים הראשונים בענף הנדל"ן הניו יורקי ומסתיים עם הצעדים הראשונים שלו בבית הלבן. בספר השלב האחרון הוא למעשה, רגע שיא במשימה ארוכה של ולדימיר פוטין, שמטרתה לערער את הדמוקרטיה המערבית; משימה שנרקמה בידיו ובידי קבוצת האוליגרכים שהרכיב והשתלטה על טראמפ לפני למעלה מעשרים שנה, כשחל כישלון כלכלי עם המלון קזינו שלו באטלנטיק סיטי.

מציג חקירה ראשונה מסוגה של מערכת היחסים בין טראמפ לפוטין, קרייג אונגר

הספר מאשש את החשש האמריקני הגדול ביותר באשר למזימה הזדונית של הרוסים. קרייג מתחקה בשיטתיות אחר מערכת היחסים והברית העמוקה שבין בכירי הממשל בדרגות הגבוהות ביותר בארצות הברית לבין הבכירים ביותר בעולם התחתון המפחיד של המאפיה הרוסית.

ללא טראמפ, רוסיה היה חסרה את המרכיב המרכזי בניסיונותיה לחזור לגדולתה האימפריאלית. ללא רוסיה, טראמפ לא היה נשיא. כך לפי הספר, שהביקורות טוענות לחיוניותו לשם הבנת הכוחות האמתיים במשחק הצללים של העולם היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE