הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קולורדו: בן 9 יצא מהארון והתאבד בעקבות התעמרויות בביה"ס
לפני כחודש החליט ג'מאל פירס לספר לאמו שהוא הומוסקסואל. "אני אוהבת אותך" הייתה תגובתה. רק לפני מספר שבועות הוא החל ללמוד בבית ספר בעיר דנבר, שם רצה לספר לחבריו על נטייתו המינית כי הוא הרגיש "גאה בעצמו". חבריו לספסל הלימודים הקשו עליו עד שביום חמישי האחרון מצאה אמו את גופתה ללא רוח חיים בתוך ביתם

ילד בן 9 ממדינת קולורדו שם קץ לחייו לאחר שעבר התעמרות בעקבות יציאתו מהארון, כך אומרת אמו שבורת הלב. ביום חמישי האחרון גילתה לאה פירס את גופת בנה, ג'מאל, בסמוך לשעה 11:00 בלילה בתוך בית המשפחה בעיר דנבר. הבוקר פרסם חוקר מקרי המוות במחוז את דו"ח נתיחת הגופה ובכך אישר כי מדובר בהתאבדות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'מאל פירס, בן 9 במותו (צילום: מש' פירס)


"רק ארבעה ימים בבית הספר, זה כל מה שהיה צריך. אני יכולה לתאר מה הם אמרו לו. הוא אמר לבתי הגדולה שהילדים בבית הספר אמרו לו להתאבד. אני פשוט עצובה שהוא לא פנה אליי", סיפרה פירס. 

רק לפני כחודש ניגש אליה ג'מאל וסיפר לה שהוא הומוסקסואל, שבועות בלבד לפני שהחל את שנת הלימודים בבית הספר "ג'ו שומאכר" בעיר. 

"הוא היה נראה כה מבוהל שהוא סיפר לי, 'אמא, אני הומו'. אני חשבתי שהוא צוחק עליי. הייתי באמצע נהיגה אבל הסתובבתי וראיתי שהוא מפוחד. אמרתי לו, 'אני אוהבת אותך'", אמרה פירס.


ג'מאל פירס, בן 9 במותו (צילום: מש' פירס)


"הוא הלך לבית ספר ואמר שהוא הולך לספר לאנשים שהוא הומוסקסואל כי הוא גאה בעצמו", היא נזכרת. הוא גם ביקש להתחיל להתלבש כמו בחורה, לדבריה. "אנחנו צריכים שתהיה אחריות למעשי התעמרות בילדים. גם ההורים של הילדים האלה צריכים לתת דין וחשבון כי הם מן הסתם מחנכים אותם להיות נגד אנשים כאלה", אמרה פירס.

נציגות משרד החינוך בעיר שיגרו צוות של יועצים שישוחחו עם התלמידים, ההורים וצוות בית הספר. מנהלת בית הספר, כריסטין פלמינג, שלחה מכתב לכלל המשפחות אודות הטרגדיה שפקדה את בית הספר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE